بررسی رابطه بین نوع بازی های رایانه ای با ابعاد پرخاشگری و تاب آوری ( مطالعه موردی؛ دانش آموزان مقطع متوسطه شهر بروجرد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین نوع بازی های رایانه ای با ابعاد پرخاشگری و تاب آوری ( مطالعه موردی؛ دانش آموزان مقطع متوسطه شهر بروجرد) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین نوع بازی های رایانه ای با ابعاد پرخاشگری و تاب آوری ( مطالعه موردی؛ دانش آموزان مقطع متوسطه شهر بروجرد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین نوع بازی های رایانه ای با ابعاد پرخاشگری و تاب آوری ( مطالعه موردی؛ دانش آموزان مقطع متوسطه شهر بروجرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین نوع بازی های رایانه ای با ابعاد پرخاشگری و تاب آوری ( مطالعه موردی؛ دانش آموزان مقطع متوسطه شهر بروجرد) :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی رابطه نوع بازی های رایانه ای بر ابعاد پرخاشگری در بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه شهر بروجرد در سال ۹۵ پرداخته، و جامعه آماری حدود ۸۰۰۰ نفر بود که با استفاده از فرمول کوکران ۳۰۰ نفر دانش آموزان به صورت تصادفی انتخاب شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار spss و آزمون های آماری آن از قبیل ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره صورت گرفت. در این پژوهش ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته بازی های یارانه ای و مقیاس پرخاشگری باس و پری (۱۹۹۲) و مقیاس تاب آوری کانر و دیویدسون (۲۰۰۳) بود. جهت تجزیه تحلیل داده ها نیز از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام استفاده گردید. یافته های این پژوهش بیان گر آن است که وضعیت تحصیلی (معدل) از میان ابعاد پرخاشگری تنها با پرخاشگری جسمانی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. و در خصوص نوع بازی رایانه ای از میان ابعاد پرخاشگری نوع بازی رایانه ای با خصومت رابطه معنادار وجود دارد. همچنینی نتایج نشان داد که ضریب همبستگی بین نوع بازی رایانه ای با تاب آوری معنادار نمی باشد. همچنین نتایج رگرسیون گام به گام در خصوص معدل نشان داد که این متغیر نمی تواند تاب آوری را به طور مستقل پیش بینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.