مقاله ایجاد مدل قابلیت های سازمانی برای کسب وکار های جدید در حوزه صنایع فولاد مبارکه با رویکرد آینده پژوهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ایجاد مدل قابلیت های سازمانی برای کسب وکار های جدید در حوزه صنایع فولاد مبارکه با رویکرد آینده پژوهی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ایجاد مدل قابلیت های سازمانی برای کسب وکار های جدید در حوزه صنایع فولاد مبارکه با رویکرد آینده پژوهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ایجاد مدل قابلیت های سازمانی برای کسب وکار های جدید در حوزه صنایع فولاد مبارکه با رویکرد آینده پژوهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ایجاد مدل قابلیت های سازمانی برای کسب وکار های جدید در حوزه صنایع فولاد مبارکه با رویکرد آینده پژوهی :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

امروزه اصلی ترین مزیت رقابتی برای سازمان ها توان آنها درشکل دهی و طبقه بندی قابلیت هایشان با توجه به آینده شان محسوب می شود. در این پژوهش کاربردی توصیفی با توجه به روش های آینده پژوهی، مدلسازی را برای ایجاد قابلیت های سازمانی برای کسب وکار های جدید انتخاب کردیم . بر این اساس جامعه آماری را ۲۵۰ نفر در نظر گرفتیم که کارشناسان ارشد و مدیران میانی هستند و بر اساس فرمول کوکران نمونه ۱۵۲ نفر شد و به وسیله پرسشنامه اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری نمودیم . از این بین ۱۲۲ پرسشنامه برگشت داده شد و پژوهش های آماری لازم توسط نرم افزار های spss 20 و lisrel8.8 انجام شد. نتایج حاصل از این آزمون فرضیات با استفاده از آماره آزمون t و ضرایب مسیر ( ) نشان داد که بین مدیریت دانش و مزیت رقابتی رابطه معنی دار و ضعیفی وجود دارد .همین طور بین مدیریت دانش و عملکرد نیز رابطه ای معنا دار و قوی وجود دارد، همین طور بین مدیرت دانش و قابلیت بازاریابی میز رابطه معنی دار و قوی وجود دارد . بین قابلیت منابع انسانی و مزیت رقابتی نیز رابطه معنی دار و قوی وجود دارد. ثابت نشدن بقیه فرضیات نشان دهنده عدم توجه سازمان های مورد نظر به قابلیت هایشان در حوزه های مختلف است. این سازمان ها برای باقی ماندن در بازار رقابت و رشد بیشتر باید رویکرد آینده پژوهی را در خود تقویت کنند و قابلیت های خود را بشناسند و برای تبدیل این قابلیت ها به مزیت رقابتی سیاست های مدونی را تدوین کنند تا با تقویت قابلیت های خود بتوانند در بازار های داخلی و خارجی رقابت کنند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.