مکان یابی، تخصیص و توزیع به منظور طراحی یک زنجیره تامین سه سطحی چند محصولی وچند دوره ای در شرایط عدم قطعیت تقاضا با استفاده از رویکرد بهینه سازی استوار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مکان یابی، تخصیص و توزیع به منظور طراحی یک زنجیره تامین سه سطحی چند محصولی وچند دوره ای در شرایط عدم قطعیت تقاضا با استفاده از رویکرد بهینه سازی استوار دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مکان یابی، تخصیص و توزیع به منظور طراحی یک زنجیره تامین سه سطحی چند محصولی وچند دوره ای در شرایط عدم قطعیت تقاضا با استفاده از رویکرد بهینه سازی استوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مکان یابی، تخصیص و توزیع به منظور طراحی یک زنجیره تامین سه سطحی چند محصولی وچند دوره ای در شرایط عدم قطعیت تقاضا با استفاده از رویکرد بهینه سازی استوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مکان یابی، تخصیص و توزیع به منظور طراحی یک زنجیره تامین سه سطحی چند محصولی وچند دوره ای در شرایط عدم قطعیت تقاضا با استفاده از رویکرد بهینه سازی استوار :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر مدیریت زنجیره تامین، مورد توجه بسیاری از افراد در مجامع علمی، انتشارات علمی، کنفرانس ها،برنامه های توسعه کسب و کار و دروس ارایه شده در دانشگاهها قرار گرفته است. شرایطی که باعث تعریف و طراحی چنین نگرشی شده، افزایش روز افزون رقابت پذیری و تلاش برای بقای سازمان هاست که با نزدیک شدن ارتباطات و پیشرفت درفناوری اطلاعات حاصل شده است. یکی از مشکلات اصلی زنجیرههای تامین، تعیین مقدار دقیق تقاضا برای محصول نهایی می باشد زیرا مقدار واقعی تقاضا تاثیر به سزایی بر روی تصمیمات استراتژیک زنجیره تامین خواهد داشت اما به دلیلنوسانات تقاضا این امر بسیار مشکل و در برخی مواقع غیر ممکن است. به همین دلیل در این تحقیق عدم قطعیت در تقاضا مد نظر قرار گرفته و برای بهینه سازی مسیله طراحی زنجیره تامین در شرایط عدم قطعیت تقاضا از رویکرد بهینه سازیاستوار استفاده شده است. نتایج حاصل از حل بر روی مثال های نمونه نشان می دهد که در شرایطی که نوسانات تقاضا وجود دارد، به کارگیری رویکرد بهینه سازی استوار نسبت به رویکرد قطعی حدود ۴۰ درصد بهبود در کل هزینه ها ایجاد کرده و این خود نشان دهنده کارایی بالای رویکرد بهینه سازی استوار در حل چنین مسایلی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.