ارزیابی لرزه ای ضریب ایمنی دیوارهای گود پایدار شده بوسیله میخکوبی تحت اثرپارامترهای مختلف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی لرزه ای ضریب ایمنی دیوارهای گود پایدار شده بوسیله میخکوبی تحت اثرپارامترهای مختلف دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی لرزه ای ضریب ایمنی دیوارهای گود پایدار شده بوسیله میخکوبی تحت اثرپارامترهای مختلف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی لرزه ای ضریب ایمنی دیوارهای گود پایدار شده بوسیله میخکوبی تحت اثرپارامترهای مختلف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی لرزه ای ضریب ایمنی دیوارهای گود پایدار شده بوسیله میخکوبی تحت اثرپارامترهای مختلف :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

خاک مسلح مصالح جدیدی است که بر اساس مفهوم تقویت خاک شکل گرفته و از ترکیب خاک و کنندهمسلح ها به وجودمیآید ×خاکریز ممکن است شامل کلیه مصالح طبیعی و یا حتی مصنوعی نظیر خاک ماسه( و شن سنگ، ،) سنگریزه، بتن خرد شده، پودر خاکستر و× د. در اینباش تحقیق اثر میخکوبی بر پایداری لرزه ای گود پرداخته شده است. بدین منظور ۳ارتفاع گود برداری ۸۰kpa,40,20,10=L و با زاویه میخکوبی ۱۵ درجه نسبت به سطح افق تحت سربارهای مختلف و ۵۰ ، ۴۰ ،۳۰ ،۲۰ ،۱۰ = C نظرگرفتن مقادیر در با ۰.۶ g ,0.35 g , 0.2 g بیشینه های شتاب با زلزله سه تحت و h=6,9,15m = 15،۲۰ ، ۲۵ ، ۳۰ ، ۳۵ میباشد. فاصله میخها از هم متر و ۱/۵ ضخامت شاتکریت ۱۵ سانتیمتر مورد تحلیل قرارگرفت. از مهمترین پارامترها برای قضاوت در مورد پایداری گود ضریب ایمنی است. لذا به طور خاص این پارامتر تحلیل مورد وبررسی قرار گرفت و نتایج زیر استحصال شد :در صورتی که ضریب شتاب زلزله ۲g.0 برسد، مقدار ضریب ایمنی در محدوده ۷ تا ۲۵ درصد نسبت به حالت استاتیکی کاهش مییابد. با افزایش شتاب زلزله به ۳۵g.0 ضریب ایمنی گود در محدوده ۲۵ تا ۳۵ در صد نسبت به حالت استاتیکیکاهش خواهد یافت. این مقدار کاهش برای شتاب ۶g.0 در محدوده ۴۰ تا ۵۰ درصد است. با افزایش بار از ۱۰ به ۲۰ کیلوپاسکال میزان ضریب ایمنی در حالت استاتیکی در محدوده ۴ تا ۱۰ درصد کاهش مییابد .مقدار این کاهش در تحلیلدینامیکی بین ۱ تا ۵ درصد .است در صورت افزایش بار از ۲۰ به ۴۰ کیلوپاسکال ضریب ایمنی استاتیکی بین ۸ تا ۱۹ درصد کاهش و این کاهش برای تحلیل دینامیکی بین ۳ تا درصد ۸ می .باشد با تغییر بار از ۴۰ به ۸۰ کیلوپاسکال ضریب ایمنی بین ۱۲ تا ۱۷ درصد در حالت استاتیکی و کاهش این در تحلیل دینامیکی بین ۷ تا ۱۵ درصد .است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.