متدولوژی محاسبهء رتبهء اعتباری مشتری بر اساس مدل ارزش طول عمر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 متدولوژی محاسبهء رتبهء اعتباری مشتری بر اساس مدل ارزش طول عمر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد متدولوژی محاسبهء رتبهء اعتباری مشتری بر اساس مدل ارزش طول عمر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی متدولوژی محاسبهء رتبهء اعتباری مشتری بر اساس مدل ارزش طول عمر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن متدولوژی محاسبهء رتبهء اعتباری مشتری بر اساس مدل ارزش طول عمر :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از ابعاد افزایش بهره وری در یک موسسه ، مدیریت مناسب ارتباط با مشتری است. محاسبه و تعیین ارزش و رتبهء اعتباری مشتری از الزامات مدیریت ارتباط با مشتری به ویژه در موسسات مالی و اعتباری و بانک ها است. هدف از این تحقیق ارایه راه کاری است که بدون صرف هزینه برایجمع آوری اطلاع اضافی ، ارزش مشتریان و رتبه اعتباری آنان محاسبه گردد. ماخذ و منبع اولیه داده ها در این تحقیق پایگاه سیستم عملیاتی است. نظر به تفاوت سیستم های عملیاتی ابتدا شماتیک فراگیری از پایگاه داده تعریف می شود. در این شماتیک تنها از شاخص ها و متغیر های متداول ومعمول استفاده شده است به این ترتیب راه کار ارایه شده جامعیت یافته در اغلب موسسات اقتصادی قابل استفاده خواهد بود. محاسبهء ارزش مشتری بر حسب سه متغیر تازگی تماس، تعداد تراکنش ها و مبلغ وجوه نقد صورت می گیرد. داده های جمع آوری شده به دو جامعهء مشتریان بد حساب وخوش حساب تفکیک می شوند. متغیر هایی که در این دو جامعه تفاوت معنی دار دارند با روش های آماری مشخص می گردند. از این متغیر ها در تعیین رتبهء اعتباری مشتری استفاده خواهد شد. در ادامه راه کاری برای مقایسهء کارآیی مدل های تشخیص رتبهء مشتری ارایه می گردد. دو روشآماری شامل مدل رگرسیون لجستیک و تحلیل تشخیصی فیشر و دو روش از مجموعهء روش های محاسبات نرم شامل مدل ادراک چند سطحی و ماشین برداری برای تعیین رتبهء اعتباری مشتری آزمایش و مقایسه می شوند. هم زمان راه کاری برای تنظیم تعداد لایه ها و تعداد نرون های مدل ادراک چند سطحی پیشنهاد می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.