کشف رفتار خرید مشتریان شرکت تولید سسهای خوراکی با استفاده از RFM و مدلی مبتنی بر تکنیک داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کشف رفتار خرید مشتریان شرکت تولید سسهای خوراکی با استفاده از RFM و مدلی مبتنی بر تکنیک داده کاوی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کشف رفتار خرید مشتریان شرکت تولید سسهای خوراکی با استفاده از RFM و مدلی مبتنی بر تکنیک داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کشف رفتار خرید مشتریان شرکت تولید سسهای خوراکی با استفاده از RFM و مدلی مبتنی بر تکنیک داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کشف رفتار خرید مشتریان شرکت تولید سسهای خوراکی با استفاده از RFM و مدلی مبتنی بر تکنیک داده کاوی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

حفظ مشتریان با شناخت رفتار آنها در خرید، از راهکارهای مناسبی در جهت بهبود و سودآوری فروش در بازار رقابتی امروز میباشد.مدیریت ارتباط با مشتری با تحلیل ارزش دوره عمر هر مشتری میتواند شرکتها را در دستیابی به این مهم یاری رساند. تحقیق حاضر با ارایه مدلی مبتنی بر الگوریتم k-means و مفاهیم RFM و یافتن تعداد خوشه بهینه با شاخص اعتبارسنجی دیویس-بولدین، اقدام بهخوشهبندی مشتریان یک واحد صنعتی سسهای خوراکی نموده است. در ادامه با بررسی رفتار خرید مشتریان هر خوشه، سیاستگذاری تعاملی با مشتریان تنظیم و ارزشگذاری توصیفی انجام شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.