تبیین نقش معیار های اندازه گیری عملکرد برای رقابت پذیری با استفاده از روش های چند شاخصه فازی مورد کاوی: صنعت مواد غذایی در استان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین نقش معیار های اندازه گیری عملکرد برای رقابت پذیری با استفاده از روش های چند شاخصه فازی مورد کاوی: صنعت مواد غذایی در استان فارس دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین نقش معیار های اندازه گیری عملکرد برای رقابت پذیری با استفاده از روش های چند شاخصه فازی مورد کاوی: صنعت مواد غذایی در استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین نقش معیار های اندازه گیری عملکرد برای رقابت پذیری با استفاده از روش های چند شاخصه فازی مورد کاوی: صنعت مواد غذایی در استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین نقش معیار های اندازه گیری عملکرد برای رقابت پذیری با استفاده از روش های چند شاخصه فازی مورد کاوی: صنعت مواد غذایی در استان فارس :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بحث رقابت پذیری یکی از مهمترین دغدغه های تجارت و فعالیت در محیط پویا و رقابتی امروز است. مساله رقابتپذیری وچگونگی بهبود و ارتقای آن بحث اساسی هر محفلی در اقتصادهای موفق جهانی از جمله ژاپن و آمریکا و سایر کشورهاست. کشور باید بداند که کدامین عامل و ویژگی در کشورش در ایجاد و حفظ مزیت رقابتی بین المللی حیاتی و ضروری است، پس به تقویت آنبپردازد. در این تحقیق توان رقابتی شرک ت های تولیدکننده صنایع مواد غذایی استان فارس اندازه گیری شد. از بین شرک تهای تولیدکننده مواد غذایی استان فارس ۱۰ شرکت که دارای فروش، سابقه و اعتبار بیشتری بودند انتخاب شدند. بدین منظور ابتدا بارجوع به ادبیات موضوع، نظرخواهی از کارشناسان و خبرگان و بررسی تحقیقات گذشته شاخص ها و معیار های اولیه جهت اندازه گیری توان رقابتی شرکت های تولیدکننده مواد غذایی پیدا شد. سپس با استفاده از آزمون فرض فازی معیار های مهم شناساییشدند. پس از شناسایی مهمترین معیارها با استفاده از تکنیک آزمون فرض فازی، وزن و اهمیت معیارها با استفاده از تکنیک ANP فازی مشخص شد. نتایج نشان داد که مهمترین معیارها جهت اندازه گیری توان رقابتی شرکت های تولیدکننده مواد غذایی توان نوآوری و داشتن استراتژی رقابتی می باشد. بعد از تشکیل ماتریس تصمیم و شناسایی وزن معیارها با استفاده از دو تکنیک تاپسیس و ویکور فازی توان رقابتی شرکت های تولید کننده مواد غذایی رتبه بندی شدند. در انتها برای رسیدن به نتیجه نهایی از تکنیک بردا استفاده شد. بر اساس نتایج واحد تولیدی شماره ۱۰ دارای بیشترین توان رقابتی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.