بکارگیری روش های کاهش هزینه های تبلیغاتی در مدیریت کسب وکارهای نوآورانه وفناورانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بکارگیری روش های کاهش هزینه های تبلیغاتی در مدیریت کسب وکارهای نوآورانه وفناورانه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بکارگیری روش های کاهش هزینه های تبلیغاتی در مدیریت کسب وکارهای نوآورانه وفناورانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بکارگیری روش های کاهش هزینه های تبلیغاتی در مدیریت کسب وکارهای نوآورانه وفناورانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بکارگیری روش های کاهش هزینه های تبلیغاتی در مدیریت کسب وکارهای نوآورانه وفناورانه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بکارگیری روش های کاهش هزینه های تبلیغاتی در مدیریت کسب وکارهای نوآورانه وفناورانه و توسعه کسب و کار های دانش بنیان اصلی ترین مولفه است. از آنجا که توسعه زیرساخت های مرتبط بدون در نظر گرفتن زیر سیستم های بهینه و فرآیندهای بهبود یافته امکانپذیر نیست، می توان از این راهبرده برای بهبود کارایی و اثر بخشیفرآیندها بهره برد. این مقاله که از پایان نامه کارشناسی ارشد استخراج شده به کمک روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه عوامل اثرگذار بر کاهش هزینه های تبلیغاتی شرکت مخابرات ایران در منطقه اصفهان را رتبه بندی و اولویت بندی مینماید. نتایج اولیه نشان می دهد روش های تبلیغات چند رسانه ای روی کانال شبکه های اجتماعی مانند بکارگیری ویدیو ویروس ها )وایرال سازی( موثرترین عامل در کاهش هرینه های تبلیغاتی در کسب و کار های دانش بنیان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.