بررسی عوامل مرتبط با تفکر استراتژیک و رابطه آن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانکهای دولتی شهرستان مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مرتبط با تفکر استراتژیک و رابطه آن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانکهای دولتی شهرستان مشهد دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مرتبط با تفکر استراتژیک و رابطه آن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانکهای دولتی شهرستان مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مرتبط با تفکر استراتژیک و رابطه آن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانکهای دولتی شهرستان مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مرتبط با تفکر استراتژیک و رابطه آن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانکهای دولتی شهرستان مشهد :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به که منظور بررسی عوامل مرتبط با تفکر استراتژیک و رابطه آن با عملکرد بازاریابی )مطالعه موردبانکهای دولتی شهرستان مشهد( و به روش همبستگی انجام شد، هدف اصلی آن بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و عملکرد بازاریابی میباشد. جامعهآماری تحقیق حاضر ۷۰۰ نفر است ونمونه مورد بررسی با استفاده ازفرمول کوکران،۲۴۸ نفرازمدیران و کارکنان بانکهای دولتی شهرستان مشهد میباشند. ابزار مورد استفاده جهت جمعآوری اطلاعات پرسشنامهای است که این پرسشنامه برگرفته از پژوهش مون ) ۲۰۱۲ ( میباشد. روایی پرسشنامهها توسط اساتیدمحترم مورد تایید قرار گرفته و جهت به دست آوردن پایایی پرسشنامه تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده ، که این کار با استفاده از نرم افزار SPSS صورت گرفته است. نتایج به دست آمده از ضرایب پایایی خوب پرسشنامه را تایید میکند. تحلیل دادههای جمعآوریشده با استفاده ازتکنیک معادلاتساختاری ونرم افزار لیزرل انجام شد. کهمبنای رد یا قبول فرضیات آزمون آماری t بوده است. نتایج بدست آمده ازتحلیل مدل معادلات ساختاری و آزمون فرضیات نشان دهندهی پذیرش تمام فرضیات) اصلی و فرعی( پژوهش بوده و اثربخش بودن تفکر استراتژیک رادرسازمان و مرتبط بودن آن را با عملکرد بازاریابی نشان میدهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.