بررسی رابطه بین هوش های چندگانه و احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی منطقه ۲ تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هوش های چندگانه و احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی منطقه ۲ تهران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هوش های چندگانه و احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی منطقه ۲ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش های چندگانه و احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی منطقه ۲ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش های چندگانه و احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی منطقه ۲ تهران :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

معلمان به خوبی از این حقیقت آگاهند که کلاس پراز دانش آموزانی است که با یکدیگر در روش ها ی متفاوت فرق دارند. هر دانش آموز از یک فرهنگ متفاوت می آید. پیش زمینه فرهنگی و اقتصادی هر یک سطوح متفاوتی از علاقه، روش های متفاوت ابراز وجود و نقاط ضعف متفاوت را ایجاد می کند. این خیلی مهم است که معلم تفاوتهای فردی میان دانش آموزان را خیلی جدی بگیرد آگاهی از تیوری هوش های چندگانه معلمان را بر می انگیزد تا روش های متفاوتی برای کمک به همه دانش آموزان کلاسشان بیابند. معلم باید آگاه باشدهر دانش آموز نیمرخ هوشی منحصر به فرد خودشرا دارد که می تواند بر یادگیری دانش آموز تاثیر بگذارد. در این راستا در این تحقیق رابطه بین هوش های چندگانه و احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی منطقه ۲ تهران بررسی می شود. در واقع مغیرهای هوش چندگانه، احساس تعلق و خودکارآمدی هستند مورد بررسی و مطالعه قرار گرفتند و در مرحله بعد مدل مفهومی تحقیق براساس متغیرها و اهداف و فرضیات تدوین شده و در مرحله بعد پرسشنامه تدوین می شود و نظرات از خبرگان جمع آوری و تحلیل آماری صورت می گیرد. در نهایت با استفاده از همبستگی پیرسون رابطه بین هوش چندگانه و احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان مدارس ابتدایی منطقه ۲ تهران مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. نتایج نشان می دهد که هوش چندگانه با احساس تعلق و خودکارآمدی معلمان رابطه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.