بررسی ارتباط میان ابعاد مختلف مزایای ارتباطی و رضایت کارکنان بر رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط میان ابعاد مختلف مزایای ارتباطی و رضایت کارکنان بر رضایت مشتریان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط میان ابعاد مختلف مزایای ارتباطی و رضایت کارکنان بر رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط میان ابعاد مختلف مزایای ارتباطی و رضایت کارکنان بر رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط میان ابعاد مختلف مزایای ارتباطی و رضایت کارکنان بر رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی ارتباط میان رضایت کارکنان و مزایای ارتباطی با رضایت مشتریان بانک می باشد.در این تحقیق ابعاد رضایت کارکنان و ابعاد مزایای ارتباطی به عنوان متغیرهای مستقل ورضایتمندی مشتری به عنوان متغیروابسته در نظر گرفته شده است. که ابعاد رضایت کارکنان شامل عوامل بهداشتی و عوامل انگیزشی است وابعاد مزایای ارتباطی شامل موارد زیراست:۱.مزایای عملکردی خاص ۲. مزایای اجتماعی ۳.مزایای اعتمادی جهت جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شد. دو پرسشنامه یکی برای کارمندان و یک پرسشنامه مربوط به مشتریان تهیه گردید.برای تحلیل داده ها ازروش مدل یابی معادلات ساختاری باکمک نرم افزار لیزرل بهره گیری شده است. جامعه آماری تحقیق شامل دودسته جامعه.جامعه ی کارمندان تحویلدار بانک ها و مشتریان وفادار بانک ها در سطح شهرستان آبادان می باشد. نمونه گیری بصورت خوشه ای از میان تمامی بانک ها انجام شد و به توزیع پرسشنامه به کارمندان تحویلدار پرداختیم و هم چنین به صورت نمونه گیری در دسترس برای توزیع پرسشنامه مربوط به مشتریان وفادار بانک ها استفاده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.