کیفیت خدمات گردشگری شهر مهران از دیدگاه گردشگران مذهبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کیفیت خدمات گردشگری شهر مهران از دیدگاه گردشگران مذهبی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کیفیت خدمات گردشگری شهر مهران از دیدگاه گردشگران مذهبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کیفیت خدمات گردشگری شهر مهران از دیدگاه گردشگران مذهبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کیفیت خدمات گردشگری شهر مهران از دیدگاه گردشگران مذهبی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

نقش گردشگری در رونق بخشی به فعالیتهای انسانی و به تبع آن درتوسعه اقتصادی و اجتماعی انکار ناپذیراست. کشور ما به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی و میراث ارزشمند تاریخی توان بالقوه ای برای ترویج و توسعه صنعت گردشگری دارد. در این میان، شهر مهران، به عنوان قطباول گردشگری مذهبی کشور، کمتر توانسته است هماهنگ با روند رشد جهانی، وضعیت گردشگری خود را متحول سازد. این مقاله با هدف ارزیابی وضعیت کنونی خدمات گردشگری در شهر مهران و واکاوی عوامل دخیل بر کیفیت خدمات از منظر گردشگران ارایه شده است. اطلاعات مورد نیاز،برگرفته از یک مطالعه میدانی از گردشگران و زایران حرم اباعبداالله حسین (ع) (۴۰=n (تهیه شده است. نتایج مطالعه نشان میدهد که خصوصیات جمعیتی گردشگران )سن و جنسیت( در ادراک متفاوت از کیفیت خدمات و درنتیجه سطح رضایت موثر است. همچنین رضایتمندی از خدمات درتقویت تصویر ذهنی گردشگران و بهبود دانش فضایی آن ها از مکان ها و جاذبه های گردشگری اثرگذار است. وجود فرهنگ اجتماعی مثبت، اقتصاد فعال و توجه به کیفیت خدمات برجذب گردشگران موثر می باشند. نتایج این تحقیق بیانگر ابعاد چندگانه کیفیت خدمات گردشگری در اثرگذاری بر رضایت و تمایل به بازگشت گردشگران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.