تدوین الگوی استخراج استراتژی های نوآوری در شرکت آب و فاضلاب غرب کشور با استفاده از ماتریسQSPM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین الگوی استخراج استراتژی های نوآوری در شرکت آب و فاضلاب غرب کشور با استفاده از ماتریسQSPM دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین الگوی استخراج استراتژی های نوآوری در شرکت آب و فاضلاب غرب کشور با استفاده از ماتریسQSPM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین الگوی استخراج استراتژی های نوآوری در شرکت آب و فاضلاب غرب کشور با استفاده از ماتریسQSPM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین الگوی استخراج استراتژی های نوآوری در شرکت آب و فاضلاب غرب کشور با استفاده از ماتریسQSPM :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه کشورهای جهان در جهت افزایش بهرهوری، بهبود وضعیت اقتصادی و در پی تشویق و توسعه نوآوری بعنوان یکی از مزیتهای رقابتی برای تداوم حیات خود هستند. شرکتهای آب و فاضلاب، به عنوان یک شرکت خدماترسان در مجموعه وزارت نیرو نقش مهمی در توسعه پایدار (تامین و توزیع آب شرب)، ایفا میکنند. تاکنون شرکتهای آب و فاضلاب به دلیل انجام وظایف روزمره از ورود به مقولهنوآوری و استفاده از فرصتها و پتانسیلهای موجود در حل مسایل شرکت کمتر پرداختهاند لذا انتظار میرود با ارایه نوآوریهای جدید شرایط بهینهای را جهت ارتقاء خدماترسانی و رضایتمندی بیشتری را فراهم آورند، از طرفی توجه به موضوع نوآوری به لحاظ اثربخشیدرون و برون سازمانی به عنوان یک مطالبه مهم کارکنان و صنعتگران و مشترکان محسوب میشود. در هر حال بررسی و تعیین استراتژی مبتنی بر نوآوری یک ضرورت انکارناپذیر در شرکتهای آب و فاضلاب بشمار میآید. انجام این پژوهش مبتنی بر تحلیل محیطداخلی و خارجی و بر مبنای مدل SWOT استوار میباشد. روش تحقیق توصیفی پیمایشی و از نظر هدف کاربردی میباشد. ابزار جمعآوری دادهها پرسشنامه و کتابخانه میدانی بوده است، جامعه آماری ۳۵ نفر از متخصصین و مدیران ارشد صنعت آب و فاضلاب غربکشور بوده که به این تعداد پرسشنامه توزیع و براساس سند چشمانداز و ماموریت سازمانی شرکتهای آب و فاضلاب (غرب کشور) اهداف استراتژی مطابق نتایج حاصل از پرسشنامه و ماتریسهایIE IFE ،EFEو مهمتر ماتریس اولویتبندی راهبردها (QSPM (تعیینگردید. و در نهایت مشخص گردیدکه جایگاه شرکتهای آب و فاضلاب غرب کشور بر مبنای استراتژی تهاجمی قرارداشته و بر این اساس ۱۲ اولویت برتر به عنوان ماتریس راهبردی مشخص گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.