مقاله بررسی قابلیت اعتماد پل های بتن آرمه راه اهن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی قابلیت اعتماد پل های بتن آرمه راه اهن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی قابلیت اعتماد پل های بتن آرمه راه اهن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی قابلیت اعتماد پل های بتن آرمه راه اهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی قابلیت اعتماد پل های بتن آرمه راه اهن :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

پل ها از عناصر کلیدی بزرگراهها و شبکه راه آهن هر کشوری می باشند و احداث آنها نسبت به بقیه اجزای راه بسیار پر هزینه تر می باشد . شبکه راههای ایران بیش از ۵۰۶۰ کیلومتر خط راه آهن دارد که در طول این ۱۰ پل با دهانه های متفاوت وجود دارند . پل های بتن آرمه موجود در شبکه راه آهن / خطوط در حدود ۰۰۰ایران بر اساس آئین نامه های موجود در پل سازی و بتن طراحی و ساخته شده اند که ضرایب افزایش بار وکاهش مقاومت مقطع مقادیر ثابتی می باشند . از آنجا که امکان افزایش بار و عوامل پیش بینی نشده دیگری ازجمله خوردگی در عضوها و ترک های ناشی از خستگی در طول عمر سازه در نظر گرفته نشده اند قادرند تأثیرات به سزایی در کاهش مقاومت سازه به مرور زمان ایجاد نمایند . در نتیجه لازم است این عوامل در طراحی و کنترل پل ها مورد بررسی قرار گیرند . با توجه به توضیحات بالا و تحقیقاتی که در زمینه بررسی و آنالیزقابلیت اعتماد پل ها انجام شده است . در این مقاله ، از مفاهیم پایه آنالیز ریسک و تئوری هایی که برای بررسی و آنالیز قابلیت اعتماد سازه ها موجود می باشد استفاده شده است . جهت مطالعه عددی یک پل موجود بتن آرمه در شبکه راه آهن ایران مورد بررسی قرار گرف ته است . آنالیز اولیه ای ، برای بررسی اثرات تغییرات بارها و برای ابعاد مقطع در ضرایب جزئی برای طرح مقطع ، در نظر گرفته شده است . ضرایب جدید و شاخص ایمنی تیرهای این پل محاسبه گردیده و از نتایج می توان چنین استنباط نمود که بکار بردن روش اعمال شاخص ایمنی در طراحی باعث کاهش مقدار آرماتورهای طولی و عرضی در مقابل تغییرات ممان ناشی از بار زنده به مرده می شود . در نهایت مقادیر جدیدی برای کاهش هزینه ها در طراحی آرماتورهای برشی و خمشی مقطع ارائه شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.