بررسی تاثیر ابزار چندرسانه ای (کورل) بر میزان پیشرفت تحصیلی و یادداری ریاضی پایه چهارم مقطع ابتدایی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابزار چندرسانه ای (کورل) بر میزان پیشرفت تحصیلی و یادداری ریاضی پایه چهارم مقطع ابتدایی شهر اصفهان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابزار چندرسانه ای (کورل) بر میزان پیشرفت تحصیلی و یادداری ریاضی پایه چهارم مقطع ابتدایی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابزار چندرسانه ای (کورل) بر میزان پیشرفت تحصیلی و یادداری ریاضی پایه چهارم مقطع ابتدایی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابزار چندرسانه ای (کورل) بر میزان پیشرفت تحصیلی و یادداری ریاضی پایه چهارم مقطع ابتدایی شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پروژه، بررسی تاثیر تدریس با نرم افزار کورل بر پیشرفت تحصیلی ریاضی و میزان یادداری مطالب در دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر اصفهان (ناحیه۲) می باشد. برای انجام این پروژه که شبه آزمایشی است به روش خوشه ای چند مرحله ای، ۲ کلاس ۲۰ نفره، یک کلاس به عنوان گروه کنترل (که به روش سنتی و متداول آموزش دیدند) و کلاس دیگر به عنوان گروه آزمایش (با نرم افزار کورل آموزش دیدند) در نظر گرفته شد. برای دستیابی به نتایج پژوهش از روش شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون بین دو گروه آزمایش و کنترل استفاده شد. داده های بدست آمده با استفاده از آزمون t گروه های مستقل و نرم افزار spss18 تجزیه و تحلیل اطلاعات گردید. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که، پیشرفت تحصیلی دانش آموزانی که به روش چندرسانه ای (استفاده از نرم افزار کورل دراو ) آموزش دیدند در زیر مولفه های یادگیری حل مسیله، یادگیری مفهوم چند ضلعی ها و یادگیری مفهوم کسرها بیشتر از آن هایی است که به روش متداول (سنتی) آموزش دیده اند. از سویی، نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که، یادداری مطالب درس ریاضی دانش آموزانی که به روش چند رسانه ای با استفاده از نرم افزار کورل آموزش دیدند بهتر از آن هایی است که به روش متداول (سنتی) آموزش دیده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.