تاثیر روش های قیمت گذاری بر میزان فروش محصولات پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی آبادان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر روش های قیمت گذاری بر میزان فروش محصولات پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی آبادان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر روش های قیمت گذاری بر میزان فروش محصولات پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی آبادان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر روش های قیمت گذاری بر میزان فروش محصولات پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی آبادان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر روش های قیمت گذاری بر میزان فروش محصولات پتروشیمی مطالعه موردی: شرکت پتروشیمی آبادان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

رابطه مستقیمی میان موفقیت جامعه فروش و موفقیت تمام کشور وجود دارد. هر چه سطح فروش شادابتر و مرتعشتر باشد، صنعت به همان اندازه با موفقیت و سودمندی بیشتری روبرو میگردد. فروش بیشتر همیشه لازمه حیات و توسعه یک سازمان است. هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر روشهای قیمتگذاری بر میزان فروش محصولات پتروشیمی می باشد. جامعه آماری در این تحقیق ۱۰۸ نفر از مدیران و کارکنان بخش بازرگانی شرکت پتروشیمی آبادان میباشد. در این تحقیق جهت انتخاب حجم نمونه از جدول مورگان و به روش تصادفی استفاده شده است. برای این پژوهش، از پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید و روایی و پایایی آن مورد آزمون قرار گرفت. ضریب آلفای کرونباخ ۰.۸۱ بدست آمد. یافتهها نشان داد روشهای قیمتگذاری(تقاضا- محور، هزینه- محور، رقابت- محور و مالی) تاثیر معنی داری بر میزان فروش محصولات پتروشیمی دارد. در این میان روش تقاضا- محور بیشترین تاثیر و روش مالی کمترین تاثیر را داراست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.