بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت دانش در شعب بانک ملی استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت دانش در شعب بانک ملی استان اصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت دانش در شعب بانک ملی استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت دانش در شعب بانک ملی استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت دانش در شعب بانک ملی استان اصفهان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مقاله حاضر، با هدف بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت دانش انجام گرفته است. به منظور سنجش مدیریت کیفیت جامع از مدل مالکوم بالدریج، شامل شش مولفه رهبری، برنامه ریزی استراتژیک، مشتری مداری، مدیریت فرآیند، مدیریت منابع انسانی و تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده شده است. مدیریت دانش نیز شامل پنج فرآیند کسب دانش، ایجاد دانش، اشتراک دانش، ذخیره دانش و کاربرد دانش در نظر گرفته شده است. سپس پرسشنامهای مبتنی بر تلفیقی از پرسشنامههای استاندارد طراحی و در اختیار کارمندان ۱۴۹ شعبه از شعب بانک ملی واقع در استان اصفهان به عنوان نمونه آماری، از بین ۲۵۰ شعبه قرار گرفته است. این پژوهش شامل یک فرضیه اصلی و شش فرضیه فرعی بوده که به منظور آزمون آنها از رویکرد معادلات ساختاری و نرمافزار PLS Smart استفاده شده است. بر اساس یافته های پژوهش، تنها میان مولفه رهبری و مدیریت دانش در شعب بانک ملی استان اصفهان ارتباط مثبت و معناداری وجود داشته و ارتباط سایر مولفههای مدیریت کیفیت جامع با مدیریت دانش تایید نشده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.