مقایسه اثر خودگفتاری و تصویرسازی انگیزشی برخودکارآمدی دختران نوجوان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه اثر خودگفتاری و تصویرسازی انگیزشی برخودکارآمدی دختران نوجوان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه اثر خودگفتاری و تصویرسازی انگیزشی برخودکارآمدی دختران نوجوان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثر خودگفتاری و تصویرسازی انگیزشی برخودکارآمدی دختران نوجوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه اثر خودگفتاری و تصویرسازی انگیزشی برخودکارآمدی دختران نوجوان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف از اجرای پژوهش حاضر مقایسه اثر خودگفتاری و تصویرسازی انگیزشی برخودکارآمدی کاراته کاران دختر نوجوان ۱۸-۱۵ سال بود. نمونه آماریپژوهش را ۸۰ نفر از دختران نوجوان ورزشکار شهر زاهدان، در محدوده سنی ۱۸-۱۵ سال تشکیل داد. بعد از تکمیل پرسشنامه خودکارآمدی (GSES) و پرسشنامه تجدیدنظر شده تصویرسازی حرکتی (MIQ.R) و پرسشنامه باور به خودگفتاری (B.S.Q) توسط شرکت کنند گان، افرادی که شرایط ورودبه تحقیق را داشتند، انتخاب و در ۴ گروه (خودگفتاری انگیزشی- کنترل خودگفتاری انگیزشی و تصویرسازی انگیزشی- کنترل تصویر سازی انگیزشی)۲۰ نفری قرار گرفتند. سپس گروه های تجربی به مدت هشت هفته و سه جلسه در هفته و به مدت ۳۰ دقیقه برنامه های تمرینی را اجرا کردند. نتایجنشان داد اثر خودگفتاری انگیزشی (f(1.37)=39/647, p=0/001)، تصویرسازی انگیزشی (f(1.37)=18/121, p=0/001) بر خودکارآمدی کومیته کاران نوجوان دختر اثر داشت، و بین دو روش خودگفتاری و تصویرسازی انگیزشی بر خودکارآمدی کومیته کاران نوجوان دختر تفاوت معنی داری وجود نداشت (p=0/883).استفاده از خودگفتاری انگیزشی و تصویرسازی انگیزشی می تواند ابزار مناسبی در دست مربیان و معلمان جهت ارتقاء خودکارآمدی ورزشکاران باشد. استفاده از این دو راهبرد می تواند اعتماد به نفس ورزشکاران را افزایش داده و خودکارآمدی آن ها را ارتقا دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.