بررسی نقش واسطه ای مشتری گرایی و نوآوری در رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی کارکنان اداره بیمه سلامت استان گلستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش واسطه ای مشتری گرایی و نوآوری در رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی کارکنان اداره بیمه سلامت استان گلستان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش واسطه ای مشتری گرایی و نوآوری در رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی کارکنان اداره بیمه سلامت استان گلستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش واسطه ای مشتری گرایی و نوآوری در رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی کارکنان اداره بیمه سلامت استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش واسطه ای مشتری گرایی و نوآوری در رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی کارکنان اداره بیمه سلامت استان گلستان :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف این تحقیق تحلیل اهمیت توسعه مدیریت کیفیت به عنوان روشی برای بهبود نتایج است. هدف اصلی ارزیابی رابطه مشترکمیان مدیریت کیفیت جامع ، عملکرد، جهت گیری مشتری و نوآوری است. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان اداره بیمه سلامتاستان گلستان به تعداد ۱۸۰ نفر که با استفاده از جدول گرجسی و مورگان تعداد ۱۲۳ نفر به روش تصادفی ساده انتخاب گردید.روش تحقیق توصیفی – همبستگی می باشد. برای آزمون فرضیات از مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی استفاده گردید.یافته ها نشان می دهند اجزایی از مدیریت کیفیت جامع که بیشترین وابستگی را با آن دارند و بر عملکرد و جهت گیری مشتریتاثیر می گذارند، نتایج مقداری هستند: مانند سیستم تضمین کیفیت، برنامه های آموزش مدیران بالامرتبه و مدیریت اولیه. البتهنتایج اثر نوآوری بر عملکرد و جهت گیری مشتری بر نوآوری را تایید می کنند. بنابراین شواهد آماری اثر مدیریت کیفیت جامع برنوآوری یا جهت گیری مشتری بر عملکرد را تایید می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.