منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در فضای مجازی آنچه به کسب و حفظ شهرت تجاری و برند شدن شرکت ها کمک می کند، اصول حاکمیتی است که بعنوان منشور اخلاقی تلقی شده و توسط هییت مدیره در شرکت قابل اجرا است. هدف از تدوین اصول و کدهای اخلاقی ایجاد فضای اعتماد سازی است که در شهرت و برند شدن نام تجاری و نام دامنه شرکت در فضای مجازی موثر است. نتیجه عملی حاصل از آن نیز افزایش چشمگیر فروش کالا و خدمات و تمایز آنها از دیگر محصولات موجود در بازار است. در حقیقت شرکت های برند غالبا برای کسب و حفظ شهرت تجاری و برند ماندن در فضای مجازی از اینگونه منشورهای اخلاقی استفاده می کنند. در پژوهش حاضر به اصول و کدهای اخلاقی و تاثیر عملی و کارکردهای آن بر کسب و حفظ شهرت و برند سازی شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیکی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.