منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن منشور اخلاقی برندها در تجارت الکترونیکی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
در فضای مجازی آنچه به کسب و حفظ شهرت تجاری و برند شدن شرکت ها کمک می کند، اصول حاکمیتی است که بعنوان منشور اخلاقی تلقی شده و توسط هییت مدیره در شرکت قابل اجرا است. هدف از تدوین اصول و کدهای اخلاقی ایجاد فضای اعتماد سازی است که در شهرت و برند شدن نام تجاری و نام دامنه شرکت در فضای مجازی موثر است. نتیجه عملی حاصل از آن نیز افزایش چشمگیر فروش کالا و خدمات و تمایز آنها از دیگر محصولات موجود در بازار است. در حقیقت شرکت های برند غالبا برای کسب و حفظ شهرت تجاری و برند ماندن در فضای مجازی از اینگونه منشورهای اخلاقی استفاده می کنند. در پژوهش حاضر به اصول و کدهای اخلاقی و تاثیر عملی و کارکردهای آن بر کسب و حفظ شهرت و برند سازی شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیکی پرداخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.