میزان اثر بخشی فناوری اطلاعات بر اساس نقاط قوت و ضعف در بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان اثر بخشی فناوری اطلاعات بر اساس نقاط قوت و ضعف در بازاریابی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان اثر بخشی فناوری اطلاعات بر اساس نقاط قوت و ضعف در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان اثر بخشی فناوری اطلاعات بر اساس نقاط قوت و ضعف در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان اثر بخشی فناوری اطلاعات بر اساس نقاط قوت و ضعف در بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در دنیای امروز و با شدت گرفتن رقابت در بازار کار وهدف جایی برای غفلت و سهل انگاری در بازار یابی وجود ندارد. چه بسا در مدت زمان کوتاهی رقبای کاری با در اختیار گرفتن بازار کار منحصر به یک شرکت، باعث فروپاشی آن شود.در این راستا لازم و ضروری به نظر می رسد که برای پیشبرد اهداف شرکت از وسایل و راهکارهای نوین بهره جست. با رشد فناوری اطلاعات در همه زمینه های زندگی نمیتوان تاثیر آن را در بازاریابی نادیده گرفت. در این مقاله سعی شده با جمع آوری و یکپارچه کردن تحقیقات و مقالات صورت گرفته در زمینه فناوری اطلاعات و کاربرد آن دربازاریابی، نقاط قوت و ضعف آن را مورد پویش قرار دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.