مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات حول محور تولید واشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات حول محور تولید واشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات حول محور تولید واشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات حول محور تولید واشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات حول محور تولید واشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

تجاری سازی محصولات صنعتی با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات حیاتی برای کسب توفیق در صنعت خواهد بود. تجاری سازی موثر زمانی است که بتواند محصولات یا خدمتی که ارایه یا انجام نشده را به ثمر بنشاند تا مورد اقبال واقع شود. این مقاله با ارزیابی عوامل موثر بر تجاری سازی و بیان پیش درآمدهای تجاری سازی سهمی بر شناساندن و کسب موفقیت برای کسانی را دارد که پا به این عرصه نهاده اند. امروزه با افزایش چشمگیر تولید دانش و ارتقای سطح رتبه علمی کشور روبرو هستیم. تا زمانی که عواید و منافع دانش نصیب حال جامعه نشود نمی تواند رفاه عمومی ایجاد کند. تجاری سازی و انتقال یافته های تجاری سازی از پیچیده ترین مسایل در این عرصه است اما انجام آن باعث تولید ثروت اشتغال و پیشرفت صنایع می شود. در ابتدای این مقاله ها به پیش درآمدهای تجاری سازی اشاره شد و پس از آن مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر تجاری سازیمطرح شده و سپس انها را از یکدیگر تمیز داده و بررسی می کنیم و در انتها نیز بهترین راهکار را پیشنهاد می دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.