تاثیر استراتژی های بازاریابی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری(مطالعه موردی: زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر استراتژی های بازاریابی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری(مطالعه موردی: زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر استراتژی های بازاریابی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری(مطالعه موردی: زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری(مطالعه موردی: زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر استراتژی های بازاریابی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری(مطالعه موردی: زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

استراتژی های بازاریابی مجموعه ای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت آنها را در هم می آمیزد تا پاسخگوی بازار هدف باشد. از طرفی مشتری تا زمانی وفادار خواهد ماند که احساس کند ارزش بهتری را در مقایسه با آنچه که او می توانست با تغییر موضع به سوی عرضه کننده دیگر کسب نماید، دریافت نماید. با توجه به این مساله، در این تحقیق به بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری در زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت پرداخته شده است. روش تحقیق از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه مشتریان زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت می باشد. در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده به عمل آمد که تعداد ۲۰۰ پرسشنامه در بین کلیه افراد جامعه تحقیق توزیع گردید. جهت تجزیه و تحلیل های استنباطی داده ها تحقیق نیز از معادلات ساختاری استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد، استراتژی های بازاریابی اثر مثبت معناداری بر وفاداری مشتری با نقش میانجی ارزش ادراک شده مشتری در زنجیره پشتیبانی و لجستیک شرکت نفت دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.