بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو) :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
برندها ابزاری برای ارتقاء و پیشبرد ارزش افزوده محصولات بوده و همچنین یکی از ارزشمندترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند. مطالعه پژوهشی حاضر با تاکید بر یافته های اکر و Joachimsthaler به تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات شامل (قیمت، محصول، مکان، تبلیغات، شواهد فیزیکی، فرآیندها و افراد) بر چهار مورد از ابعاد مربوط به ارزش ویژه برند شامل (کیفیت درک شده، وفاداری برند، آگاهی برند و تداعی برند)می پردازد. روش تحقیق بر مبنای روش های توصیفی و همبستگی پایه گذاری شده است. همچنین داده های مورد نیاز از طریق رویکرد تصادفی از فروشگاه های طرف قرارداد با شرکت ایران خودرو و به کمک یک پرسشنامه معتبر جمع آوری شده اند. داده ها با استفاده از آزمون های آماری مناسب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج حاصل از این مطالعه نشان دهنده یک رابطه قویا مثبت و معنی دار بین ابعاد ارزش ویژه برند و آمیخته بازاریابی خدمات در فروشگاه های مورد تحقیق می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.