سنجش رابطه بین تصویر ذهنی و رضایت مندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی (اپراتور همراه اول) (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهرستان امیدیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش رابطه بین تصویر ذهنی و رضایت مندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی (اپراتور همراه اول) (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهرستان امیدیه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش رابطه بین تصویر ذهنی و رضایت مندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی (اپراتور همراه اول) (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهرستان امیدیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش رابطه بین تصویر ذهنی و رضایت مندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی (اپراتور همراه اول) (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهرستان امیدیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش رابطه بین تصویر ذهنی و رضایت مندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی (اپراتور همراه اول) (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهرستان امیدیه) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تصویر ذهنی به عنوان ادراکات مشتری از یک مارک و نیز دانسته ها با عقاید افراد در مورد یک سازمان، تعریف می شود. تصویر ذهنی شرکت یا چگونگی تمایز یک سازمان از جانب سهامداران به شخصیت و هویت شرکت اشاره می کند (ماینکپوایز و همکاران، ۲۰۱۱، ۱۹۲). اگرچه شرکت ها نمی توانند مستقیما بر تصویر ذهنی شرکت خود عمل کنند، قادرند ارتباطات خود را به وسیله مدیریت مناسب تغییر دهند. همانطور که گفته شد، تصویر ذهنی شرکت کلیه ادراکانی را که ممکن است سهامداران از شرکت داشته باشند را گردهم جمع می کند. بنابراین، تصویر ذهنی شرکت به ساختاری چند بعدی متشکل از تمامی انتظارات و برداشت هایی تبدیل شده است که افراد در طول یک مدت زمان خاص آن را گسترش می دهند. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی از لحاظ نحوه گردآوری داده ها توصیفی- همبستگی و از نوع تحقیقات کمی می باشد. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان تمامی دانشگاه های شهرستان امیدیه است که از خدمات اپراتور همراه اول استفاده می نمایند. روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران و با توجه به اینکه حجم جامعه ۸۶۰۰ نفر می باشد، ۳۶۸ نفر می باشد که در تجزیه و تحلیل نهایی ۳۹۵ پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این پژوهش از نرم افزارهای SPSS22 و Amos22 استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش تایید کننده تمامی فرضیه های مطرح شده در تحقیق است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.