چارچوب مفهومی جهت بهبود عملکرد بخش فروش (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی تحت پوشش شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چارچوب مفهومی جهت بهبود عملکرد بخش فروش (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی تحت پوشش شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چارچوب مفهومی جهت بهبود عملکرد بخش فروش (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی تحت پوشش شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوب مفهومی جهت بهبود عملکرد بخش فروش (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی تحت پوشش شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چارچوب مفهومی جهت بهبود عملکرد بخش فروش (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی تحت پوشش شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر از لحاظ هدف جزء تحقیقات کاربردی است. از لحاظ بررسی ارتباط بین متغیرها از آزمونهمبستگی استفاده میشود و بر اساس زمان جمعآوری دادهها از نوع پژوهش های مقطعی است. سوالاتپرسشنامه بر اساس طیف پنج درجه لیکرت طرح ریزی می گردد. در این پژوهش در بخش آمار توصیفی بهمنظور توصیف یافته ها، از جداول و نمودارهای فراوانی استفاده خواهد شد. همچنین در بخش آماراستنباطی مورد استفاده در این تحقیق تحلیل داه ها به صورت تاییدی و با استفاده از نرم افزار SPSS باورژن ۲۲ انجام می پذیرد. به منظور آزمون مجموعه روابط علت و معلولی متغیرها و همچنین مولفه های موردبررسی با استفاده از تحلیل عامل تاییدی و نرم افزار AMOS ، معادلات ساختاری، معادل سازی می گردد.همچنین از توزیع نرمال چند متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد، دانش فروشنده محصول بر رفتار هوشرقابتی تاثیر می گذارد. اتوماسیون نیروی فروش بر رفتار هوش رقابتی تاثیر نمی گذارد. اتوماسیون نیرویفروش رابطه دانش فروشنده محصول و رفتار هوش رقابتی را تعدیل نمیکند. رفتار هوش رقابتی برعملکرد بخش فروش تاثیر میگذارد متغیر کنترلی فناوری اطلاعات بر رفتار هوش رقابتی تاثیر نمی گذارد.متغیر کنترلی فناوری اطلاعات بر عملکرد بخش فروش تاثیر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.