تعیین ویژگی سیستم های اطلاعات بازاریابی به منظور خروجی های مورد استفاده در تدوین استراتژی فروش داخلی و خارجی (مورد مطالعه: شرکت فولاد اهواز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین ویژگی سیستم های اطلاعات بازاریابی به منظور خروجی های مورد استفاده در تدوین استراتژی فروش داخلی و خارجی (مورد مطالعه: شرکت فولاد اهواز) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین ویژگی سیستم های اطلاعات بازاریابی به منظور خروجی های مورد استفاده در تدوین استراتژی فروش داخلی و خارجی (مورد مطالعه: شرکت فولاد اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین ویژگی سیستم های اطلاعات بازاریابی به منظور خروجی های مورد استفاده در تدوین استراتژی فروش داخلی و خارجی (مورد مطالعه: شرکت فولاد اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین ویژگی سیستم های اطلاعات بازاریابی به منظور خروجی های مورد استفاده در تدوین استراتژی فروش داخلی و خارجی (مورد مطالعه: شرکت فولاد اهواز) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

از آنجایی که سیستم های اطلاعات بازاریابی در زمینه فراهم آوردن و تفسیر اطلاعات استراتژیک برای استفاده در فرآیند توسعه استراتژی های سازمانی مفید می باشند. پژوهش حاضر با هدف تعیین ویژگی سیستم های اطلاعات بازاریابی به منظور خروجی های مورد استفاده در تدوین استراتژی فروش داخلی و خارجی در بین کارکنان شرکت فولاد اهواز انجام شد. جامعه آماری این تحقیق ۶۰۰ نفر بود که با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای و روش کوکران ۲۳۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیدند. برای جمع آوری داده اهی مبانی نظری و استخراج عوامل و شاخص های اولیه از منابع کتابخانه ای و اینترنتی شامل کتاب ها، مقاله ها و مطالعات موردی بهره گرفته شد و از طریق پرسشنامه های استاندارد ۲۱ و ۱۵ سوالی محقق ساخته، داده ها گردآوری گردیدند. برای تدیید روایی، از نظر خبرگان و تحلیل عاملی استفاده شد و تایید پایایی پرسشنامه با آزمون آلفای کرونباخ تایید گردید. سپس با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و در سطح خطای آلفای ۰/۰۵ به آزمون گذاشته شد که کلیه فرضیه ها تایید شدند و مشخص شد که خروجی های سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی فروش داخلی و خارجی شرکت فولاد اهواز تاثیر دارد و آن را تبیین می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.