تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
بازار نه فقط به عنوان فضای اقتصادی، بلکه به عنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی در تنظیم روابط اجتماعی موثر بوده و کارکردهای بسیار مهمی را در دوام و ثبات جامعه می تواند داشته باشد. هدف از این پژوهش، بررسی و تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها و همچنین بررسی و تحلیل کارکردهای فرهنگی و اجتماعی بازار زرگرها و کفاش ها وبررسی و تحلیل خرده فرهنگ های موجود در این دو بازار می باشد. در این پژوهش با استفاده از روش مشاهده، مصاحبه و مطالعه اسناد و مدارک علمی و دانشگاهی به بررسی کارکردهای فرهنگی و اجتماعی بازار در منطقه ۱۲ تهران با حجم نمونه ۷۵ نفر و برپایه مکتب کارکرد گرایی مالینوفسکی و جزیی نگری تاریخی فرانتس بوتاس پرداخته شده است. نتایج حاصل از مصاحبه ها و یافته های پژوهش حاکی از آن است که کارکردهای اجتماعی و فرهنگی در دو بازار کفاش ها و زرگرها باعث بوجود آمدن یک خرده فرهنگ خاص بین این قشر از جامعه شده و در آن یک نوع یگانگی و انسجام گروهی بوجود آورده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.