تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها مورد مطالعه بازار زرگرها و بازارکفاش های تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بازار نه فقط به عنوان فضای اقتصادی، بلکه به عنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی در تنظیم روابط اجتماعی موثر بوده و کارکردهای بسیار مهمی را در دوام و ثبات جامعه می تواند داشته باشد. هدف از این پژوهش، بررسی و تحلیل مردم شناختی نقش اجتماعی و فرهنگی بازارها و همچنین بررسی و تحلیل کارکردهای فرهنگی و اجتماعی بازار زرگرها و کفاش ها وبررسی و تحلیل خرده فرهنگ های موجود در این دو بازار می باشد. در این پژوهش با استفاده از روش مشاهده، مصاحبه و مطالعه اسناد و مدارک علمی و دانشگاهی به بررسی کارکردهای فرهنگی و اجتماعی بازار در منطقه ۱۲ تهران با حجم نمونه ۷۵ نفر و برپایه مکتب کارکرد گرایی مالینوفسکی و جزیی نگری تاریخی فرانتس بوتاس پرداخته شده است. نتایج حاصل از مصاحبه ها و یافته های پژوهش حاکی از آن است که کارکردهای اجتماعی و فرهنگی در دو بازار کفاش ها و زرگرها باعث بوجود آمدن یک خرده فرهنگ خاص بین این قشر از جامعه شده و در آن یک نوع یگانگی و انسجام گروهی بوجود آورده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.