تاثیر تغییر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تغییر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تغییر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تغییر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تغییر رفتار مصرف کننده بر قیمت گذاری و درک قیمت :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

تغییر رفتار مصرف کننده تحت تاثیر عامل های مختلفی است که این عوامل می توانند در تعیین قیمت نقش موثری داشته باشند. امروزه قیمت گذاری کالاهای مصرفی و توریسم ناشی از رفتارهایی است که مصرف کنندگان عمده و آن در کشورها از خود نشان می دهند. ما در این مطالعه به نحوه و معیارهای تعیین قیمت از طرف شرکت های هواپیما، آژانس ها، هتل ها، رستوران ها پرداختیم و نشان دادیم که چگونه هتل های بین المللی از مدل قیمت هدونیک استفاده می نمایند. نتایج یافته های ما نشان می دهد کهدر صنعت غذایی وتوریسم باور در اینترنت ساختار و اجرای قیمت گذاری و واسط گری تغییر کرد، شرکت ها برای اینکه بتوانند کالای خود را به مشتریان خود بفروشند ومزیت رقابتی ایجاد نمایند از استراتژی های مختلف قیمت گذاری استفاده می نمایند. بر اساس یافته های تحقیق قیمت عامل مهمی است که بر رضایتمندی مشتری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.