بررسی رابطه بین میزان سواد برنامه ریزی درسی معلمان مرد و زن و یادگیری آموزشی دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس غیر دولتی شهرستان ایرانشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین میزان سواد برنامه ریزی درسی معلمان مرد و زن و یادگیری آموزشی دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس غیر دولتی شهرستان ایرانشهر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین میزان سواد برنامه ریزی درسی معلمان مرد و زن و یادگیری آموزشی دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس غیر دولتی شهرستان ایرانشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین میزان سواد برنامه ریزی درسی معلمان مرد و زن و یادگیری آموزشی دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس غیر دولتی شهرستان ایرانشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین میزان سواد برنامه ریزی درسی معلمان مرد و زن و یادگیری آموزشی دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس غیر دولتی شهرستان ایرانشهر :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین میزان سواد برنامه ریزی درسی معلمان مرد وزن ویادگیری آموزشی دانش آموزان دوره ابتدای مدارس غیردولتی شهرستان ایرانشهر انجام شده است. روش تحقیق بصورت توصیفی- همبستگی بوده، جامعه آماری این پزوهش شامل کلیه معلمان (۹۰ نفر) و دانش آموزان پایه سوم تا ششم ابتدایی (۱۷۰۰ نفر) شهرستان ایرانشهر در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می باشد. حجم نمونه این تحقیق طبق جدول مورگان ۷۳ نفر از معلمان و دانش آموزان آنها به تعداد ۳۸۵ نفر که به روش تصادفی ساده انتخاب شدند، می باشد. برای جمع آوری داده ها از ۲ پرسشنامه شامل پرسشنامه سواد برنامه ریزی درسی با روایی ۰/۸۹ و پایایی ۰/۹۱ و پرسشنامه یادگیری آموزشی با روایی ۰/۸۵ و پایایی ۰/۹۷ استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار spss20 انجام گرفته و از آمارهای توصیفی (میانگین، انحراف معیار) و استنباطی (کندال اسپیرمن) استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که بین میزان سواد برنامه ریزی درسی معلمان مرد و زن و یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس غیردولتی شهرستان ایرانشهر رابطه مستقیم و معناداری وجوددارد، همچنین بین میزان شناخت معلمان مرد و زن از مبانی و عناصر برنامه ریزی درسی و یادگیری دانش آموزان رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.