بررسی تدثیر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در صنعت خودرو (مورد کاوی: شرکت پارس خودرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تدثیر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در صنعت خودرو (مورد کاوی: شرکت پارس خودرو) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تدثیر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در صنعت خودرو (مورد کاوی: شرکت پارس خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تدثیر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در صنعت خودرو (مورد کاوی: شرکت پارس خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تدثیر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در صنعت خودرو (مورد کاوی: شرکت پارس خودرو) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نشانه های رفتار شهروندی مشتری شامل ارایه بازخورد مثبت نسبت به شرکت، پیشنهادات و کمک به سایر مشتری ها می باشد. از طرفی در مقایسه با سایر مشتریان، شرکت ها نیز از مشتریان خود حمایت اطلاعاتی و عاطفی بعمل می آورند که این حمایت های اطلاعاتی و عاطفی بر رضایت مشتریان تاثیر مثبت دارد. در این بررسی، یک مدل مفهومی را به منظور بررسی چگونگی تاثیر حمایت اجتماعی بر رفتار شهروندی مشتری از طریق رضایت مشتری توسعه می دهیم. برای آزمون فرضیه ها پرسشنامه ای مشتمل بر ۲۳ سوال که دربرگیرنده تمام ابعاد متغیرهای مدل مفهومی هست طراحی شده است. با استفاده از داده های به دست آمده از این پرسشنامه ها به کمک نرم افزار آماری SPSS میزان پایایی به روش آلفای کرونباخ صورت پذیرفت که در مجموع کل پرسشنامه دارای آلفای کرونباخ ۹۴% می باشد که بیانگر ثبات و همسانی درونی پرسش نامه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.