بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت ایده نمای هزاره (یاسوج) از دیدگاه کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت ایده نمای هزاره (یاسوج) از دیدگاه کارکنان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت ایده نمای هزاره (یاسوج) از دیدگاه کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت ایده نمای هزاره (یاسوج) از دیدگاه کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت ایده نمای هزاره (یاسوج) از دیدگاه کارکنان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه متعهد کردن مشتری جایگاه ویژه ای پید ا کرده و رشد دادن مشتری یعنی توجه به رضایتمندی، ارتباط موثر با وی وسنجش کیفیت از دیدگاه وی که باعث می شود مشتریان یک شرکت در داخل همکار و در خارج از آن حامی و طرفدارشرکت باشند. بنابراین هدف از این تحقیق بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر رضایت مشتریان شرکت ایده نمایهزاره از دیدگاه کارکنان در سال ۱۳۹۶ می باشد. این تحقیق به روش توصیفی- و از نوع همبستگی، انجام گرفته است. جامعهآماری تحقیق، کارکنان شرکت ایده نمای هزاره بوده است که به دلیل کم بودن تعداد کارکنان، تمامی جامعه آماری به عنوانحجم نمونه پژوهش به تعداد (۴۵ نفر) انتخاب و پرسشنامه ۳۵ سوالی در میان آنها توزیع گردید. پایایی پرسشنامه با مقدارآلفای کرونباخ برای عناصر آمیخته بازاریابی (۴p) بر ارزش ویژه برند ۰/۸۶ محاسبه شده است. اطلاعات جمع آوری شده به وسیله آمار توصیفی و استنباطی در قالب ضریب همبستگی پیرسون و ضرایب رگرسیونی با نرم افزار spss و مقدار (p0/05) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که از دیدگاه پاسخ دهندگان، فاکتورهایی همچون، محصول، قیمت، ترفیع ، مکان در شرکت ایده نمای هزاره شهر یاسوج تاثیر معنی داری بر رضایت مندی مشتریان داشته است.همچنین با توجه به نتایج این پژوهش مشخص گردید که شاخص محصول دارای بیشترین اثر و شاخص مکان دارای کمتریناثر بر رضایت مندی شرکت ایده نمای هزاره می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.