بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایتمندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی اپراتور همراه اول (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد امیدیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایتمندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی اپراتور همراه اول (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد امیدیه) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایتمندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی اپراتور همراه اول (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد امیدیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایتمندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی اپراتور همراه اول (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد امیدیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایتمندی بر روی وفاداری مشتریان خدمات ارتباطی اپراتور همراه اول (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد امیدیه) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

دردنیای تجاری امروز شناسایی صحیح نیازمندی های مشتریان و پاسخ سریع به این نیازمندی ها، کلید موفقیت تجاری محسوب می شود. افزایش وفاداری مشتریان بر سوددهی از گذشته وسازمان ها با برنامه ریزی می توانند منافع بلند مدت خود را تضمین نمایند. از طرفی خدمات ارایه شده از سوی شرکت های رقیب روز به روز به یکدیگر شبیه تر می شوند و به سختی می توان مشتری را به ارایه خدمتی جدید در بلند مدت شگفت زده کرد، زیرا جدیدترین خدمات به سرعت از سوی رقبا تقلید می شوند و به بازار عرضه می گردند. از این سرمایه گذاری در حوزه وفاداری مشتریان یک سرمایه گذاری اثربخش و سودمند برای شرکت ها است به طور کلی وفاداری مشتری از جنبه های مختلفی اهمیت دارد. مشتریان وفادار در تعیین جریان قابل پیش بینی فروش و افزایش سود به سازمان کمک می نمایند. به علاوه مشتریانی که با نام تجاری سازمان آشنایی دارند، به احتمال زیاد آن را به دوستان و نزدیکان خود نیز توصیه نموده و در چرخه بازخور و ارزیابی محصول سازمان تاثیر می گذارند و این موارد در محیط کسب و کارهای امروزی اهمیت حیاتی دارند. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی از لحاظ نحوه گردآوری داده ها توصیفی- همبستگی و از نوع تحقیقات کمی می باشد. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان تمامی دانشگاه های شهرستان امیدیه است که از خدمات اپراتور همراه اول استفاده می نمایند. روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران و با توجه به اینکه حجم جامعه ۸۶۰۰ نفر می باشد، ۳۶۸ نفر می باشد که در تجزیه و تحلیل نهایی ۳۹۵ پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این پژوهش از نرم افزارهای SPSS22 و Amos22 استفاده شده است. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش تایید کننده تمامی فرضیه های مطرح شده در تحقیق است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.