ارتباط بین بازاریابی مستقیم با جذب مشتریان استخرهای شنای استان اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین بازاریابی مستقیم با جذب مشتریان استخرهای شنای استان اردبیل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین بازاریابی مستقیم با جذب مشتریان استخرهای شنای استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین بازاریابی مستقیم با جذب مشتریان استخرهای شنای استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین بازاریابی مستقیم با جذب مشتریان استخرهای شنای استان اردبیل :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بازاریابی مستقیم یکی از اجزای پنجگانه ابزارهای ترویج است که به همراه تبلیغات محض، پیشبرد فروش، روابط عمومی و فروش شخصی، در برقراری ارتباط با مخاطبان هدف استفاده می شود. پژوهش حاضر نیز، با هدف بررسی ارتباط بین آمیخته بازیابی ترفیع با جذب مشتریان استخرهای شنای استان اردبیل انجام شد. روش پژوهش توصیفی- همبستگی می باشد که به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری، شامل کلیه مدیران و کارکنان ۳۴ استخر استان اردبیل به تعداد جامعه ۱۵۰ نفر بود. حجم نمونه برابر با حجم جامعه برآورد شد؛ که به روش سرشماری انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری پرسشنامه استاندارد ۵ سیوالی برای اندازه گیری بازاریابی مستقیم و ۱۵ سوالی برای اندازه گیری میزان جذب مشتری بود که به صورت محقق ساخته استفاده شد. پرسشنامه جذب مشتری دارای ۳ مولفه شناسایی مشتری، تغییر در روابط با مشتری و بازبینی و تکرار رفتار مفید مشتری بودند. روایی صوری ومحتوایی توسط پنج تن از اساتید و کارشناسان مدیریت ورزشی تایید شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برابر با ۰/۸۰ و ۰/۸۶ تعیین گردید. اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه استخراج گردید؛ و سپس با استفاده از نرم افزار spss19 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای توصیف متغیرها در این تحقیق از شاخص های آماری توصیفی و برای آزمون فرضیه ها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده گردیده است. نتایج تحقیق نشان داد که کلیه بازاریابی مستقیما جذب مشتری (شناسایی مشتری، ایجاد تغییر در روابط با مشتری و بازبینی و تکرار رفتار مفید) در استخرهای شنای استان اردبیل رابطه مثبت معنی داری داشت (p<0.001).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.