مسیولیت اجتماعی منبع اصلی در خلق ارزش مشترک پایدار توسط شرکت ها: یک مدل مفهومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مسیولیت اجتماعی منبع اصلی در خلق ارزش مشترک پایدار توسط شرکت ها: یک مدل مفهومی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مسیولیت اجتماعی منبع اصلی در خلق ارزش مشترک پایدار توسط شرکت ها: یک مدل مفهومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مسیولیت اجتماعی منبع اصلی در خلق ارزش مشترک پایدار توسط شرکت ها: یک مدل مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مسیولیت اجتماعی منبع اصلی در خلق ارزش مشترک پایدار توسط شرکت ها: یک مدل مفهومی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در فضای کسب و کار رقابتی و در حال تغییر امروز رقابت در ارایه ارزش مورد انتظار ذی نفعان جایگزین رقابت در ارایه محصولبا کیفیت به مشتریان شده است. ارزش خلق شده توسط کسب وکار ها یک مفهوم ادراکی است که با توجه به دانش، احساساتو تجربیات ذی نفعان شکل گرفته و در گذر زمان و تحت تاثیر عوامل گوناگون بیرونی و دورنی دستخوش تغییر می شود . ازسوی دیگر توجه به حوزه هایی چون محیط زیست، تلا برای کاهش فقر، ارتقای سلامتی و مسایلی از این دست در قالبمسیولیت اجتماعی به یکی از اجزای اصلی هویت کسب و کارها بسیار اثرگذار است. در این نوشتار بررسی ادبیات پیشین ونمونه های کسب وکارهای موفق در تحقق مسیولیت اجتماعی و کسب وکارهای سودآور نشان داده است تعهد و تحقق مسیولیتاجتماعی می تواند از طریق جلب اعتماد سرمایه گذاران، ارتقای وفاداری مشتریان، بهبود شهرت و ارتقای توانایی کسب و کارهادر جذب منابع مختلف به ایجاد مزیت رقابتی و خلق ارزش مشترک پایدار توسط شرکت ها منجر شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.