بررسی تاثیرجو سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت استراتژیک بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان صنعت برق نیشابور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرجو سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت استراتژیک بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان صنعت برق نیشابور) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرجو سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت استراتژیک بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان صنعت برق نیشابور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرجو سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت استراتژیک بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان صنعت برق نیشابور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرجو سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت استراتژیک بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان صنعت برق نیشابور) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به منظور بررسی تاثیر جو سازمانی با توجه به نقش میانجی مدیریت استراتژیک بر رفتارشهروندی سازمانی و به روش همبستگی انجام شد. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر جوسازمانی بر ابعادمختلف رفتار شهروندی بوده است. جامعه آماری تحقیق را کارکنان (شامل ۸۰ نفر) تشکیل می دهند، که ازبین آنان با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۶۷ نفر، به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار مورد استفادهجهت جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای، شامل سه پرسش نامه جو سازمانی هالپین و کرافت،پرسشنامه رفتارشهروندی پادساکوف( ۱۹۹۱ ) و پرسشنامه مدیریت استراتژیک است که توسط محقق و با همکاری استادراهنما تدوین شده است. روایی پرسش نامه ها توسط اساتید محترم مورد تایید قرار گرفت. مقدار آلفای کرونباخبرای کل پرسشنامه ۰.۹۰ به دست آمده است که پایایی بسیار خوب این پرسشنامه را تایید می کند. نتایج دردو سطح آمار توصیفی (رسم جداول و نمودارها) و استنباطی ( روش معادلات ساختاری) با استفاده از نرمافزارهای اس پی اس اس (SPSS) و لیزرل (Lisrel) مورد بررسی قرار گرفتند. روابط بدست آمده ازتحلیل مدل معادلات ساختاری نشان دهنده پذیرش پنج فرضیه فرعی از شش فرضیه و فرضیه اصلی پژوهش بوده به طوریکه این نتایج حاکی از آن است که، جو سازمانی بر چهار عامل از مولفه های پنج گانه رفتار شهروندی سازمانی ارتباط مثبت و معنی داری دارد. که این نتایج اثر بخش بودن جو سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانیبا توجه به نقش میانجی مدیریت استراتژیک درسازمان تاییدکرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.