تعالی سازمانی از طریق مدیریت مشارکتی( مطالعه موردی: سازمان سینمایی و سمعی – بصری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعالی سازمانی از طریق مدیریت مشارکتی( مطالعه موردی: سازمان سینمایی و سمعی – بصری) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعالی سازمانی از طریق مدیریت مشارکتی( مطالعه موردی: سازمان سینمایی و سمعی – بصری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعالی سازمانی از طریق مدیریت مشارکتی( مطالعه موردی: سازمان سینمایی و سمعی – بصری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعالی سازمانی از طریق مدیریت مشارکتی( مطالعه موردی: سازمان سینمایی و سمعی – بصری) :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
گسترش فرهنگ تعالی سازمانی و علاقمندی مدیران به بهبود مستمر، منجربه افزایش تقاضا برای استقرار سیستم های تعالی شده است که حرکت و هدایت فعالیت های سازمان برای تحقق این مهم از طریق مشارکت کارکنان عملی خواهد شد.لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و تعالی سازمانی است که برای پرداختن به ارتباط با روش تحقیق توصیفی- همبستگی ، ابعاد مدیریت مشارکتی در چهار بعد (مشارکت کارکنان در هدف گذاری،در تصمیم گیری،در حل مشکلات و تغییر و تحول سازمانی) و تعالیسازمانی در نه معیار(رهبری، استراتژی،کارکنان،شرکت ها و منابع، فرآیندها و انتخاب، نتایج مشتریان، نتایج کارکنان، نتایج جامعه، نتایج کسب و کار) مورد سنجش قرار گرفتند. به منظور گردآوری داده ها از دو پرسشنامه مدیریت مشارکتی و تعالی سازمانی استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی حاکی از آن است که رابطه مثبت و معناداری بین مدیریت مشارکتی و تعالی سازمان وجود دارد و همچنین آزمون فرضیه های فرعی نشان داد که بین مدیریت مشارکتی و معیارهای نه گانه تعالی سازمانی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.