بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک مسکن استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک مسکن استان مازندران) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک مسکن استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک مسکن استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک مسکن استان مازندران) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

زمینه: بانکداری الکترونیک به معنای یکپارچه سازی بهینه کلیه فعالیت های یک بانک ازطریق بکارگیری تکنولوژی نوین اطلاعات، مبتنی بر فرایند بانکی منطبق برساختار سازمانی بانک ها است که امکان ارایه کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می سازد. هدف: هدف اصلی تحقیق بررسی عوامل تاثیر گذار تبلیغات اینترنتی بر توسعه بانکداری الکترونیک در بانک مسکن استان مازندران است.روش: روش تحقیق از نوع کتابخانه ای و میدانی بوده و جامعه آماری تحقیق را مدیران و کارشناسان ارشد بانک مسکن استان مازندران تشکیل دادند که از بین آنها ۲۱۷ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. سپس با جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه ای با ضریب پایایی ۷۵ % و با بکارگیری آزمون پیرسون به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته شد.یافته ها: نتایج آزمون پیرسون نشان داد هزینه نسبتا پایین ، دسترسی جهانی و شبانه روزی ، بهبود اطلاع رسانی، بروزرسانی آسان و هدف گیری دقیق مشتریان تبلیغات اینترنتی در توسعه بانکداری الکترونیک موثر است. نتیجه گیری: اینترنت، کانال بااهمیتی در بازاریابی وتبلیغات است و توانایی آن در کاهش هزینه ها و دسترسی آسان افراد به خدمات بر خط می باشد. همچنین مبلغان می توانند به آسانی به انبوهی از کاربران دسترسی پیدا کنند و با هزینه پایین با آنها ارتباط برقرار نمایند. رهبران صنعت بانکداری، بانکداری الکترونیکی را برای جستجو و بدست آوردن مزیت های کاهش در هزینه های پرسنلی به کار میبرند. بانکداری الکترونیکی همچنین کارکنان را از وظایف تکراری، ساده و روزمره رها ساخته و به آنها اجازه می دهد زمان خود را به فعالیت های درآمد زا اختصاص دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.