مروری بر مفهوم ساختار رقابتی بازار محصول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر مفهوم ساختار رقابتی بازار محصول دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر مفهوم ساختار رقابتی بازار محصول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مفهوم ساختار رقابتی بازار محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر مفهوم ساختار رقابتی بازار محصول :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در عصر حاضر به دلیل چالش های زیادی که خصوصا به لحاظ مالی وجود دارد، عملکرد شرکت ها تا حد زیادی بستگی به مزایای رقابتی آنها دارد. ایجاد مزیت رقابتی تعیین عامل هایی است که شرکت را نسبت به آنچه که رقبا در آن قرار دارند و میزانی که از سهم بازار دارند در شرایط بهتری قرار می دهد. یک شرکت زمانی دارای مزیت رقابتی است که دارای منابع و قابلیت مشخصی باشد که منحصر به فرد بوده و تقلید آنها مشکل بوده و بتواند محصولاتی به بازار ارایه دهد که ارزش بسیار زیادی را در مقایسه با رقبا برای مشتری فراهم می کند. بسیاری از پژوهشگران پیشنهاد می کنند که اگر با توجه به شرایط تغییر یافته کنونی شرکت ها بخواهند که از مزیت رقابتی گذشته استفاده کنند، نمی توانند با شرکت های پیشرو رقابت کنند، لذا باید به سمت کسب و حفظ قابلیت های رقابتی پویا حرکت نمایند. در این مقاله ابتدا مفهوم مزیت رقابتی و رقابت در بازار محصول مورد بحث قرار گرفته است. همچنین، ضرورت نیاز به انعطاف پذیری در بازار محصول و اثر بالقوه مزیت رقابتی بازار محصول بر رفتار شرکت ها مطرح می شود. در پایان نیز مباحث تقسیم بندی بازار محصول، قدرت بازار و شاخص های آن، استراتژی و خط مشی تعیین موقعیت محصول و در نهایت تعیین موقعیت رقابتی محصول تحلیل شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.