رابطه استرس ادراک شده، رضایت از زندگی و ویژگی های جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه استرس ادراک شده، رضایت از زندگی و ویژگی های جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه استرس ادراک شده، رضایت از زندگی و ویژگی های جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه استرس ادراک شده، رضایت از زندگی و ویژگی های جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه استرس ادراک شده، رضایت از زندگی و ویژگی های جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه استرس ادراک شده، رضایت از زندگی و ویژگی های جمعیت شناختی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام بود. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی-همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش، کلیه دانشجویان مقاطع مختلف رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در نیمسال تحصیلی ۹۶-۹۵ که ۳۰۰ نفر می باشند، تشکیل می دهد. نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۶۸ نفر به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. ابزارگردآوری داده ها، پرسشنامه می باشد که در این پژوهش از دو پرسشنامه استاندارد مقیاس استرس ادارک شده کوهن (PSS) و رضایت از زندگی دینر و دیگران (۱۹۸۵) استفاده شد. روایی پرسشنامه از طریق استاد راهنما، و پایایی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ ۰/۸۴ بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها، از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد که بین میزان استرس ادارک شده و میزان رضایت از زندگی در دانشجویان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. و بین میزان استرس ادارک شده منفی و میزان رضایت از زندگی در دانشجویان رابطه معکوس و معناداری وجود دارد. همچنین مشخص شد که بین استرس ادارک شده و ویژگی های جمعیت شناختی (جنسیت، سن، معدل و مدرک تحصیلی) رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.