بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری مشتریان لوازم خانگی منطقه ۴ تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری مشتریان لوازم خانگی منطقه ۴ تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری مشتریان لوازم خانگی منطقه ۴ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری مشتریان لوازم خانگی منطقه ۴ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین شخصیت برند با وفاداری مشتریان لوازم خانگی منطقه ۴ تهران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور مطالعه وبررسی رابطه میان شخصیت برند و وفاداری مشتریان در محصولات و لوازم خانگی در منطقه ۴ شهر تهران انجام شد . از آنجایی که این پژوهش به دنبال مشخص کردن رابطه بین شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش لوازم خانگی می باشد و متکی بر اطلاعاتی است که از طریق پرسشنامه بدست می آید، این پژوهش از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی، از نظر روش گردآوری داده ها از نوع تحقیقات پیمایشی و از نظر روش تحلیل داده ها از نوع همبستگی محسوب می شود. جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش شامل مشتریان محصولات لوازم خانگی محدوده منطقه ۴ شهرداری شهر تهران می باشد. جهت محاسبه حجم نمونه با توجه به اینکه جامعه آماری نامحدود بود با استفاده از جدول مورگان کرجسی بیشترین حجم نمونه را در نظر گرفتیم از بین جامعه مورد نظر ۳۸۴ نفر به روش تصادفی ساده انتخاب شدند . اطلاعات آماری با استفاده از دو پرسشنامه شخصیت برند آکر (۱۹۹۷) و پرسشنامه وفاداری مشتریان نسبت به برند لی و همکاران (۲۰۰۱) گرد آوری شد. تحقیق اطلاعات آماری با استفاده از روش همبستگی اسپیرمن نشان داد که بین شخصیت برند های مورد مطالعه با وفاداری مشتریان آن ها رابطه معناداری وجود دارد. همچنین نتایج حاکی از آن بود که بین ابعاد شخصیت برند با وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.