بررسی آزمایشگاهی جلوگیری از تشکیل امواج عمود بر جریان ناشی از موانع مکعبی در کانال های روباز با استفاده از قراردادن صفحات صلب به صورت موازی و زیگزاگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آزمایشگاهی جلوگیری از تشکیل امواج عمود بر جریان ناشی از موانع مکعبی در کانال های روباز با استفاده از قراردادن صفحات صلب به صورت موازی و زیگزاگی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آزمایشگاهی جلوگیری از تشکیل امواج عمود بر جریان ناشی از موانع مکعبی در کانال های روباز با استفاده از قراردادن صفحات صلب به صورت موازی و زیگزاگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آزمایشگاهی جلوگیری از تشکیل امواج عمود بر جریان ناشی از موانع مکعبی در کانال های روباز با استفاده از قراردادن صفحات صلب به صورت موازی و زیگزاگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آزمایشگاهی جلوگیری از تشکیل امواج عمود بر جریان ناشی از موانع مکعبی در کانال های روباز با استفاده از قراردادن صفحات صلب به صورت موازی و زیگزاگی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در بسیاری از مواقع مجموعه ای از موانع در مسیر حرکت آب قرار می گیرد. به عنوان نمونه از این موانع می توان به پایه های پل در مسیر رودخانه، پایه های اسکله در دریا، وجود گیاهان و درختان در بستر رودخانه و پایه های هر سازه هیدرولیکی دیگر که در یک مجرای روباز قرار دارد، اشاره نمود. با عبور آب از بین این موانع، در پایین دست موانع ورتکس ایجاد شده و از همپوشانی ورتکس ایجاد شده از هر کدام از موانع، امواج سطحی که راستای انتشارشان عمود بر جهت جریان آب است، تشکیل می شود. هدف از انجام این تحقیق بررسی پگونگی استفاده از صفحات برای جلوگیری از موج عمود بر جریان ناشی از ورتکس پشت موانع مکعبی عمودی در مجاری روباز است. در این تحقیق با استفاده از موانع مکعبی با ابعاد ۲۵ میلیمتر و استفاده از صفحات در بین این موانع باعث کاهش دادن موج عمود بر جریان شد، در هر مرحله از آزمایش با توجه به پیدمان موانع یک مساحت جهت کارگزاری این صفحات درنظر گرفته شد. ابتدا موج عمود بر جریان با حداکثر دامنه ایجاد شد که از مجموع ۲۰ آزمایش صورت گرفته در ۱۸ ازمایش موج با دامنه های مختلف تشکیل شد. در آزمایشات صورت گرفته دبی جریان ثابت بوده و آزمایشات با دبی ۲۰ لیتر بر ثانیه تکرار شده است. بیشترین درصد از این ببن کامل موج عمود بر جریان تشکیل شده در حالتی که چیدمان موانع به صورت موازی و صفحات بصورت کامل در بین موانع قرار گرفته بودند که میزان تشکیل موج را به صفر رسانید و کمترین بازدارندگی در حالتی که موانع به صورت زیگزاگی و صفحات در شرایطی که ۳۰ درصد سطح بین موانع را تشکیل داده بودند با ۶۰ درصد کاهش در دامنه صورت پذیرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.