سنجش میزان دشواری تنظیم هیجانی و رابطه ی ان با اهمالکاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانش اموزان مقطع متوسط اول منطقه یک تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان دشواری تنظیم هیجانی و رابطه ی ان با اهمالکاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانش اموزان مقطع متوسط اول منطقه یک تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان دشواری تنظیم هیجانی و رابطه ی ان با اهمالکاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانش اموزان مقطع متوسط اول منطقه یک تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان دشواری تنظیم هیجانی و رابطه ی ان با اهمالکاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانش اموزان مقطع متوسط اول منطقه یک تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان دشواری تنظیم هیجانی و رابطه ی ان با اهمالکاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانش اموزان مقطع متوسط اول منطقه یک تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در این پژوهش اولویت با بررسی سنجش میزان دشواری تنظیم هیجانی در اهمالکاری تحصیلی و پیشرفتتحصیلی دانش آموزان هدف تعیین شده است .هوش هیجانی یک مهارت اجتماعی است و شامل همکاری باسایر مردم، کاربرد احساسات در روابط و توانایی رهبری سایر افراد و توانایی کنترل حالت های اضطراب وکنترل واکنش هاست (گلبرگ و همکاران، ۲۰۰۵) نشان دادند که آموزش همدلی در دانش آموزان، هوشهیجانی و عملکرد اجتماعی آنها را افزایش می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.