تاثیر آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست بر روی دقت و تمرکز دیداری در کاهش نقایص پردازش دیداری و افزایش یکپارچگی حسی و حرکتی در دانش آموزان آسپرگر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست بر روی دقت و تمرکز دیداری در کاهش نقایص پردازش دیداری و افزایش یکپارچگی حسی و حرکتی در دانش آموزان آسپرگر دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست بر روی دقت و تمرکز دیداری در کاهش نقایص پردازش دیداری و افزایش یکپارچگی حسی و حرکتی در دانش آموزان آسپرگر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست بر روی دقت و تمرکز دیداری در کاهش نقایص پردازش دیداری و افزایش یکپارچگی حسی و حرکتی در دانش آموزان آسپرگر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست بر روی دقت و تمرکز دیداری در کاهش نقایص پردازش دیداری و افزایش یکپارچگی حسی و حرکتی در دانش آموزان آسپرگر :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مقدمه : سندرم آسپر گر یا اختلال آسپر گر ۳ نوعی اختلال زیستی –عصبی است که با تاخیر در انجام مهارنهای حرکتیتظاهر می یابد.هدف : این پژوهش به دنبال بررسی تاثیر آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست بر روی دقت و تمرکز دیداری در کاهشنقایص پردازش دیداری و یکپارچگی حسی و حرکتی در دانش آموزان آسپرگر.روش : این پژوهش با توجه به گردآوری داده ها از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل نامتعالمی باشد. که جامعه آماری در پژوهش حاضر کلیه دانش آموزان ناحیه ۳ آموزش و پرورش استان البرز بودکه بر اساس آخرینآمار تعدا کل این دانش آموزان ۳۳۷.یافته ها : بین نمرات دقت و تمرکز دیداری در مرحله پس آزمون تفاوت معناداری وجود دارد. لذا این فرض که آموزشنشانه های فارسی با حرکات دست در افزایش دقت و تمرکز دیداری تاثیر دارد، تایید می شود. میزان این تاثیر در مرحله پسآزمون ۰/۳۵ می باشد. و همچنین بین نمرات نقایص پردازش دیداری در مرحله پس آزمون تفاوت معناداری وجود دارد. لذا این فرض که آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست در کاهش نقایص پردازش دیداری تاثیر دارد، تایید می شود. میزان این تاثیر در مرحله پس آزمون ۰/۵۱می باشد. و بین نمرات افزایش یکپارچه ای حسی و حرکتی در مرحله پس آزمون تفاوت معناداری وجود دارد. لذا این فرض که آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست در افزایش یکپارچه ای حسی و حرکتی تاثیر دارد، تایید می شود. میزان این تاثیر در مرحله پس آزمون ۰/۴۰ می باشد.نتیجه گیری: نتایج حاصل از پژوهش این می باشد که با آموزش نشانه های فارسی با حرکات دست بر این گروه از دانشآموزان اسپرگر می تواند باعث بالا رفتن دقت و تمکر دیداری و کاهش نقایص دیداری و ایجاد یکپارچگی حسی و حرکتیدر این گروه از دانش آموزان گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.