اثرتواتر بازخورد در شرایط مختلف کانون توجه (درونی و بیرونی) بریادگیری مهارت پرتاب دارت درکودکان: بررسی فرضیه راهنمایی درشرایط مختلف کانون توجه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثرتواتر بازخورد در شرایط مختلف کانون توجه (درونی و بیرونی) بریادگیری مهارت پرتاب دارت درکودکان: بررسی فرضیه راهنمایی درشرایط مختلف کانون توجه دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثرتواتر بازخورد در شرایط مختلف کانون توجه (درونی و بیرونی) بریادگیری مهارت پرتاب دارت درکودکان: بررسی فرضیه راهنمایی درشرایط مختلف کانون توجه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثرتواتر بازخورد در شرایط مختلف کانون توجه (درونی و بیرونی) بریادگیری مهارت پرتاب دارت درکودکان: بررسی فرضیه راهنمایی درشرایط مختلف کانون توجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثرتواتر بازخورد در شرایط مختلف کانون توجه (درونی و بیرونی) بریادگیری مهارت پرتاب دارت درکودکان: بررسی فرضیه راهنمایی درشرایط مختلف کانون توجه :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف: تواتر بازخورد و نوع توجه از متغیرهای موثر بر یادگیری مهارت های حرکتی می باشند. بر این اساس هدف ازانجام این تحقیق بررسی تعامل این عوامل بر یادگیری مهارت پرتاب دارت درکودکان بود. روش تحقیق: بدین منظور نمونه ای ۶۰ نفری از دانش آموزان یکی از دبستان های استان کرمانشاه با میانگین سنی ۱۰/۴ و انحراف معیار ۱/۴± به صورت تصادفی انتخاب و بر اساس نتایج پیش آزمون که شامل یک دسته کوشش ده تایی بود به چهار گروه ۱۵ نفریهمگن (توجه بیرونی- بازخورد ۱۰۰ %، توجه بیرونی- بازخورد ۳۳ %، توجه درونی- بازخورد ۱۰۰ % و توجه درونی-بازخورد%۳۳) تقسیم شدند. سپس شرکت کنندگان به مدت ۶ جلسه (هر جلسه ۵ دسته کوشش ۶ تایی) مهارت پرتاب دارت راتمرین کردند. کلیه امتیازات مرحله اکتساب ثبت شد و آزمون یادداری بعد از گذشت ۴۸ ساعت از آخرین جلسه اکتساب،گرفته شد. در مرحله اکتساب از آزمون تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر و در مرحله یادداری از آزمون های تحلیلواریانس دوطرفه و آزمون تحلیل واریانس یکراهه استفاده شد. نتایج: در مرحله اکتساب، اثر اصلی جلسات تمرین، اثراصلی کانون توجهو همچنین تعامل فراوانی بازخورد در کانون توجه (P<0/05) و درآزمون یادداری، اثر نوع توجه و تعامل نوع توجه و فراوانی بازخوردمعنی دار بود (P<0/05). نتایج آزمون تعقیبی LSD نیز نشان داد که بهترین نتیجه مربوط به گروه توجه بیرونی با فراوانی بازخورد ۱۰۰ % و بدترین نتیجه مربوط به گروه توجه درونی با فراوانی بازخورد ۱۰۰% می باشد. نتیجه گیری:با توجه به الگوی نتایج مشخص شد که فرضیه راهنمایی را می بایست با عنایت به نوع کانون توجه تعیین نمود، چرا که بین این دو متغیر تعامل وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.