معیارهای محوطه سازی آموزشی مقیاس کوچک با تاثیرپذیری از ضوابط کلی حاکم بر سایت؛ نمونه موردی: محوطه سازی مقابل دانشکده های فنی دو، علوم انسانی و هنر دانشگاه بجنورد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معیارهای محوطه سازی آموزشی مقیاس کوچک با تاثیرپذیری از ضوابط کلی حاکم بر سایت؛ نمونه موردی: محوطه سازی مقابل دانشکده های فنی دو، علوم انسانی و هنر دانشگاه بجنورد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معیارهای محوطه سازی آموزشی مقیاس کوچک با تاثیرپذیری از ضوابط کلی حاکم بر سایت؛ نمونه موردی: محوطه سازی مقابل دانشکده های فنی دو، علوم انسانی و هنر دانشگاه بجنورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معیارهای محوطه سازی آموزشی مقیاس کوچک با تاثیرپذیری از ضوابط کلی حاکم بر سایت؛ نمونه موردی: محوطه سازی مقابل دانشکده های فنی دو، علوم انسانی و هنر دانشگاه بجنورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معیارهای محوطه سازی آموزشی مقیاس کوچک با تاثیرپذیری از ضوابط کلی حاکم بر سایت؛ نمونه موردی: محوطه سازی مقابل دانشکده های فنی دو، علوم انسانی و هنر دانشگاه بجنورد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در سال های اخیر برای پاسخگویی به نیاز جوانان به فراگیری علم و دانش، دانشگاه ها و موسسات آموزشی فراوانی در فضاهایی بدون انطباق با شرایط محیطی و انتخاب الفبای مناسب دانشگاه ها شکل گرفته اند. با توجه به اینکه استفاده کنندگان از فضاهای دانشگاهی (دانشجویان، اساتید، کارمندان و …) روزانه زمان زیادی را در این فضاها سپری می کنند، فضاهای دانشگاهی رنگ و بویی از فضاهای زیستی و بعضا اقامتی را به خود می گیرند؛ از اینرو نحوه پردازش معمارانه فضاهای دانشگاهی امری ضروری به نظر می رسد. در این میان طراحی محوطه ها و فضای باز یک محیط دانشگاهی نیز که می تواند کارکردی سه گانه: آموزشی- تفریحی- هویتی ایفا کند، در اکثر موارد به وادی فراموشی سپرده شده و بی بهره از اصول می باشد. با وجود اینکه حدود ۹ سال از شروع و ساخت دانشکده ها در دانشگاه بجنورد می گذرد، فضای باز و محوطه های آن بدون طراحی مناسب رها شده اند. این مقاله با هدف شناسایی عوامل موثر بر محوطه سازی آموزشی به طراحی محوطه های دانشکده های هنر، علوم انسانی و فنی دو در دانشگاه بجنورد پرداخته است و سعی بر آن دارد که در طراحی محوطه ها به عواملی نظیر فضای سبز، مبلمان، نورپردازی، ابنما، پیاده راه ها و … بپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.