تاثیر استراتژی دانش بر فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر استراتژی دانش بر فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر استراتژی دانش بر فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استراتژی دانش بر فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر استراتژی دانش بر فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

فرهنگ سازمانی یکی از جنبه های مهم مدیریت دانش است. مدیریت دانش بسیار ساده به نظر می رسد، اما شرکتهایی که سعی دارند تا به شرکت هایی دانش بنیان تبدیل شوند با مشکلات اساسی رو به رو هستند. بهره مندیازیک استراتژی روشن و برنامه ریزی شده، یکی از راه های رسیدن به موفقیت در مدیریت دانش است. این پژوهشبه بررسی تاثیر استراتژی دانش بر فرهنگ سازمانی در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری پرداخته است. روشپژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی بوده است. جامعه آماری شامل کارکنان اداری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری استان خوزستان به تعداد ۱۲۵ نفر در سال ۱۳۹۲ بوده است.حجم نمونه با توجه به فرمول کوکران ۹۵ نفر بر آورد گردید و در این پژوهش ۱۰۰ پرسشنامه توزیع و گردآوریگردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS20 و Amos18 استفاده شده است. داده ها از طریق تحلیلرگرسیون و تحلیل عاملی تاییدی تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان دهنده این بود که در سطح اطمینان ۹۵ %استراتژی مدیریت دانش بر فرهنگ سازمانی تاثیر مستقیمی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.