مدیریت تخلیه وسایل نقلیه درهنگام تخریب تقاطع های غیرهم سطح بزرگراه های شهری (مطالعه موردی: بزرگراه نیایش)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت تخلیه وسایل نقلیه درهنگام تخریب تقاطع های غیرهم سطح بزرگراه های شهری (مطالعه موردی: بزرگراه نیایش) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت تخلیه وسایل نقلیه درهنگام تخریب تقاطع های غیرهم سطح بزرگراه های شهری (مطالعه موردی: بزرگراه نیایش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت تخلیه وسایل نقلیه درهنگام تخریب تقاطع های غیرهم سطح بزرگراه های شهری (مطالعه موردی: بزرگراه نیایش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت تخلیه وسایل نقلیه درهنگام تخریب تقاطع های غیرهم سطح بزرگراه های شهری (مطالعه موردی: بزرگراه نیایش) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پایداری شبکه حمل و نقل شهری به مدیریت شهری بسیار کمک می کند و می توان آن را یکی از ابزارهای تعیینکننده مدیریت شهری نامید، مخصوصا در شرایط بحرانی یا اضطراری که نیاز به حمل و نقل افزایش می یابد. حفاظت ازشبکه حمل ونقل و پایداری خدمات رسانی آن یکی از مهمترین اجزای مدیریت بحران است. این مهم چه در مواقع جنگ ودرگیری ها و چه در حوادث غیرمترقبه نقشی تعیین کننده در کاهش صدمات و آسیب ها دارد. از این رو در این تحقیق بهبررسی آسیب پذیری تقاطع های غیر همسطح یکی از بزرگراه های تهران، بزرگراه نیایش، پرداخته شده و اثرات ناشی از فروریزشپل و تقاطع غیر همسطح بر این بزرگراه مورد بررسی قرار گرفته است. این تقاطع غیرهمسطح، شبیه سازی شده و سپسسناریوهای مختلف بر روی آن، که شامل پنج سناریو بوده، اجرا شده است. سناریوها شامل: سناریوی بدون حادثه، سناریویحادثه بدون مدیریت بحران، سناریوی حادثه با مدیریت بحران بوده است که سناریوهای مدیریت بحران، خود، شامل: افزایشخط تسهیلات خروجی، ایجاد دوربرگردان پنهان و اجرای همزمان دو مورد قبلی بوده اند. نتایج شبیه سازی ها نشان دادهاند که ایجاد هر یک از سناریوهای مدیریت جریان ترافیک، به طور متوسط بیش از ۷۵ % باعث کاهش زمان تاخیر تخلیهشده است. از میان این سه روش مدیریت عرضه، همانطور که انتظار میرفت مدیریت با ایجاد همزمان دوربرگردان پنهان وافزایش خط دسترسی های خروجی کمترین زمان تاخیر خروج وسایل نقلیه برآورد شده است اما این برتری، تفاوت فاحشیبا روش ایجاد دوربرگردان پنهان ندارد. از این رو ایجاد دوربرگردان پنهان هم هزینه کمتر و هم بهبود کافی زمان تاخیر تخلیه را دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.