تاثیر نوسانات دو سیلندر زبر پشت سر هم بر تغییرات توان مهار شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نوسانات دو سیلندر زبر پشت سر هم بر تغییرات توان مهار شده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نوسانات دو سیلندر زبر پشت سر هم بر تغییرات توان مهار شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوسانات دو سیلندر زبر پشت سر هم بر تغییرات توان مهار شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نوسانات دو سیلندر زبر پشت سر هم بر تغییرات توان مهار شده :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

حرکت ناشی از جریان (FIM) یک پدیده است که اغلب در سازههای بلند و باریک که در معرض جریان عرضی هستند، رخ میدهد. پدیدهی ارتعاش ناشی از گردابه ها (vortex induced vibration)، یا به اختصار VIV وگالوپینگ رایج ترین پدیده ها در FIM هستند که در مبدل VIVACEبه دلیل اثر متقابل لایه ی برشی و کف آب سیلندر بالادست رخ میدهد. در این مقاله اثر فاصله ی دو سیلندر زبر دایره ای پشت سر هم بر FIM بررسی شده است. توان مهار شده برای سیلندر بالادست، پایین دست و سینرژی استخراج گردیده است. معمولا با افزایش سرعت میزان انرژی مهار شده در منطقه یگالوپینگ افزایش می یابد، اما برخلاف انتظار در محدوده ی سرعت های بین ۰/۹ و ۱/۳ متر در ثانیه، یک افت یا یک پرش ناگهانی دیده می شود. هدف این مقاله، یافتن دلیل حضور این تغییرات می باشد. یافته ها نشان می دهد که دلیل حضور افت در میزان توان مهار شده ۷/۲۳ و ۲۵/۵ درصدی به ازای سختی فنر ۸۰۰ و ۱۲۰۰ نیوتن در متر ناشی از تغییرات در نحوه ی الگوی نوسانات سیلندر پایین دست می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.