بررسی عوامل محیطی تاثیرگذار در ایجاد حس رضایتمندی گردشگران در مجموعه های گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل محیطی تاثیرگذار در ایجاد حس رضایتمندی گردشگران در مجموعه های گردشگری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل محیطی تاثیرگذار در ایجاد حس رضایتمندی گردشگران در مجموعه های گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل محیطی تاثیرگذار در ایجاد حس رضایتمندی گردشگران در مجموعه های گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل محیطی تاثیرگذار در ایجاد حس رضایتمندی گردشگران در مجموعه های گردشگری :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در دنیای امروز گردشگری دیگر به یگ صنعت تبدیل شده است، صنعتی که نقش ویژه ای در رشد و توسعه بسیاریاز کشور ها ایفاء می کند. اما نکته ای که در بحث گردشگری بسیار حایز اهمیت می باشد توجه به عوامل متعددی است کهشرایط را برای جذب و ورود هرچه بیشتر گردشگران و ارتقاء سطح کیفی و کمی گردشگری در آن منطقه مهیا می کند.بررسی سطح رضایت مندی گردشگران از مجموعه های گردشگری، یکی از مهم ترین رویکردهای پژوهش در حوزهگردشگری است. رضایت مندی یک مفهوم ذهنی، روانی و روانشناسانه است که شامل احساس مثبت و لذت های ناشی ازبه دست آوردن آن چیزی است که فرد امیدوار است از یک مقصد به دست آورد و یا به نوع دیگر، گردشگر انتظار برآوردهشدن آن را دارد و آن را به دست خواهد آورد. هدف از تحقیق حاضر، بررسی برخی از عوامل موثر در ارتقا سطح رضایتمندی گردشگران و همچنین تعیین درجه بندی آن ها باتوجه به رویکرد تحقیق است. روش تحقیق دراین پژوهشتوصیفی- تحلیلی و از لحاظ هدف کاربردی است. ابتدا به مطالعه پیشینه تحقیق و سپس به بررسی مولفه های محیطیتاثیرگذار بر رضایت مندی گردشگران در مجموعه گردشگری ازجمله، نورپردازی مناسب، فضاهای توقف و مکث و گفتگو،وجود منظر و چشم انداز زیبا، وجود امکانات و فضاهای متنوع رفاهی، وجود المان ها و نمادهای آشنا و تلفیق طبیعت ومعماری در ارتباط با متغیرهای میانجی موثر بر رضایت مندی گردشگران (احساس آرامش، احساس سرزندگی و شادابی،احساس تعلق و احساس امنیت) پرداخته شد. در گام بعدی باتوجه به فرضیات تحقیق و متغیرهای درنظر گرفته شده وتهیه پرسشنامه، به پرسش از ۶۰ نفر پرداخته شد و داده های پرسشنامه با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.